ورشتپن می تواند یکی از رقبای اصلی همیلتون باشد


فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو می گوید که مکس ورشتپن توانایی کسب جایگاه دومی در جدول رانندگان را داراست و می تواند به ردبول برای ایستادن در رده ی دوم سازندگان کمک کند. ورشتپن در حالی که شش مسابقه ی ابتدایی فصل را با شش حادثه شروع کرد اما در انتهای فصل توانست رده ی چهارم جدول رده بندی رانندگان را کسب کند، آن هم فقط با اختلاف دو امتیاز نسبت به...

فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو می گوید که مکس ورشتپن توانایی کسب جایگاه دومی در جدول رانندگان را داراست و می تواند به ردبول برای ایستادن در رده ی دوم سازندگان کمک کند.

ورشتپن در حالی که شش مسابقه ی ابتدایی فصل را با شش حادثه شروع کرد اما در انتهای فصل توانست رده ی چهارم جدول رده بندی رانندگان را کسب کند، آن هم فقط با اختلاف دو امتیاز نسبت به راننده ی فراری، کیمی رایکونن.

ورشتپن می تواند یکی از رقبای اصلی همیلتون باشد ورشتپن می تواند یکی از رقبای اصلی همیلتون باشد توتو ولف و هلموت مارکو

به همین دلیل مارکو معتقد است که ورشتپن اصلی ترین رقیب لوئیس همیلتون در فصل 2019 است و نه سباستین فتل:

ما گفتگوی شدیدی درباره ی فصلی که گذشت داشتیم و مشکل اینجا بود که مکس فشار زیادی را بر خودش وارد می کرد.

او هنوز بسیار جاه طلب است اما این موضوع را درک کرد که نباید در همه ی فصل ها پیشتاز باشد. او هر مسابقه را به عنوان آخرین مسابقه می بیند و باید ذهنیت قهرمانی را برای فصل بعد داشته باشد.

ما درباره ی اما و اگر ها و همچنین اشتباهاتی که تیم و ورشتپن مرتکب شده بحث کرده ایم. مکس در رده ی دوم جدول رانندگان خواهد بود و ما جایگاه دوم سازندگان قرار خواهیم گرفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



آلونسو: کارایی‌ نهفته خودرو را باید از خواب بیدار کنیم!