آمار جدیدی از فروش Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد


آمار جدیدی از فروش Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

استودیوی اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی جذاب Sekiro: Shadows Die Twice اخیرا آمار جالبی از فروش این عنوان را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران آن قرار داده است که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر را مشاهده کنید. Sekiro: Shadows Die Twice از سری عناوین مهیج به سبک اکشن است که به تازگی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های...

آمار جدیدی از فروش Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

استودیوی اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی جذاب Sekiro: Shadows Die Twice اخیرا آمار جالبی از فروش این عنوان را در اختیار بازی‌بازان و طرفداران آن قرار داده است که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

Sekiro: Shadows Die Twice از سری عناوین مهیج به سبک اکشن است که به تازگی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد. سبک جالب و گیم‌پلی هیجان‌انگیز این عنوان باعث شد که بازی‌بازان زیادی از آن استقبال کرده و از تجربه‌ی آن لذت ببرند. گفتنی است که استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) نیز وظیفه‌ی ساخت این عنوان را برعهده داشته است. اگر شما هم از طرفداران بازی‌های به این سبک هستید، Sekiro: Shadows Die Twice را هرگز از دست ندهید.

همان‌طور که گفته شد، ناشر این بازی در جدیدترین خبر خود آمار تازه‌ای از آن را منتشر کرده است که می‌تواند جالب توجه باشد. چیزی حدود دو میلیون نسخه از این عنوان در کمتر از ده روز برای تمام پلتفرم‌ها به فروش رسیده که آمار رضایت‌بخشی برای ناشر و سازندگان آن است. اکتیویژن نیز در پیامی از تمام طرفداران و بازی‌بازانی که از این بازی حمایت کرده‌اند تشکر کرده و اعلام کرد که به‌زودی اخبار خوبی از آن عرضه خواهد شد تا روند بی‌نظیر فروش این بازی همچنان ادامه پیدا کند.

اگر هنوز هم با این عنوان آشنایی ندارید، می‌توانید نقد و بررسی آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید. سایر اخبار مربوط به این عنوان هم قابل مشاهده است.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

آمار جدیدی از فروش Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد



اولین بسته الحاقی بازی Battletech در ماه نوامبر منتشر خواهد شد