استفانی نیزنیک بازیگر فیلم Star Trek و سریال Everwood در سن 52 سالگی درگذشت


استفانی نیزنیک بازیگر فیلم Star Trek و سریال Everwood در سن 52 سالگی درگذشت

استفانی نیزنیک بازیگر فیلم Star Trek سریال Everwood و بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های دیگر به صورت غیر منتظره در سن 52 سالگی دار فانی را وداع گفت. «استفانی نیزنیک» (Stephanie Niznik) بازیگر آمریکایی فیلم ‎ Star Trek: Insurrectionو سریال Everwood بعد از اتفاقی غیر منتظره یک ماه پیش در انچینو کالیفرنیا به شکل غم انگیزی در گذشت. این بازیگر در...

استفانی نیزنیک بازیگر فیلم Star Trek سریال Everwood و بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های دیگر به صورت غیر منتظره در سن ۵۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

«استفانی نیزنیک» (Stephanie Niznik) بازیگر آمریکایی فیلم ‎ Star Trek: Insurrectionو سریال Everwood بعد از اتفاقی غیر منتظره یک ماه پیش در انچینو کالیفرنیا به شکل غم انگیزی در گذشت. این بازیگر در سریال‎هایی مثل Murder She Wrote ،Nash Bridges و Dr. Quinn Medicine Woman نقش‎های کلیدی بازی کرد. این گزارش از وبسایت Variety دلیل مرگ و یا علت این که چرا خبر مرگ او تا دو هفته بعد از مرگش منتشر نشده را بیان نمی‎کند. بعد از نقش‎های تکراری بسیار زیاد نیزنیک بالاخره نقش به یاد ماندنی نینا فینی را در سریال محبوب Everwood بازی کرد. او همچنین در سریال‎های CSI: Miami Lost و NCIS نقش‎های کلیدی بازی کرد.

نیزنیک در فیلم Star Trek: Insurrection نقش شخصیت کل پریم را که از نژاد تریل بود بازی کرد و بار دیگر به این سری برگشت تا نقش شخصیت ریف را در سریال Star Trek: Enterprise بازی کند. وی در قسمت Rogue Planet این سریال حضور داشته است.

از بستگان این بازیگر مشهور که هنوز در قید حیات هستند می‎توان به مادر، پدرخوانده، برادر، خواهرخوانده، برادرزاده‎ها، عمو، خاله، عمه، دایی و سگ‎هایش اشاره کرد. هنوز خبر رسمی مبنی بر علت مرگ این چهره مشهور هالیوود منتشر نشده است. همچنین خبری مبنی بر در نظر گرفتن بنا یا مجسمه یادبودی برای این بازیگر در دست نیست. کریستوفر پلهام از دوستان سابق نیزنیک این خبر را در اکانت فیسبوکش منتشر کرد:

دوستان عزیزم از دانشگاه دوک، با عرض تاسف باید به اطلاعتان برسانم که با توجه به اکانت فیسبوک استفانی نیزنیک، این بازیگر دوست داشتنی فوت کرده است. استف اولین کسی بود که من در دوک با او ارتباط بر قرار کردم و او همیشه با من مهربان بود. سال اول دانشگاه ما با هم در سیرک سروانتس اجرا می‎کردیم. او من را برای شام به بیرون می‎برد، برایم کارت تبریک کریسمس می‎فرستاد و من را تشویق می‎کرد. ما چند سالی با هم در تماس بودیم تا این که من به نیویورک رفتم و او یک سلبریتی شد. من امروز وقتی داشتم آهنگ معروف Need You Tonight را گوش می‎کردم به یاد استف افتادم ولی وقتی به صفحه فیسبوک او رفتم با خبر فوت او روبه رو شدم. دوستت دارم استفانی، امیدوارم در آرامش بخوابی.

نظش شما درباره مرگ مشکوک بازیگر فیلم Star Trek چیست؟ به نظر شما دلیل رسانه‎ها برای مخفی کردن مرگ وی چه بوده است؟

استفانی نیزنیک بازیگر فیلم Star Trek و سریال Everwood در سن 52 سالگی درگذشت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!