بازی Call of Duty: Mobile از مرز 35 میلیون دانلود گذشت


بازی Call of Duty: Mobile از مرز 35 میلیون دانلود گذشت

بازی Call of Duty: Mobile که به تازگی توسط شرکت اکتیویژن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد، توانست از مرز 3 میلیون دانلود عبور کند. این عنوان که مالتی‌پلیر رایگانی از جنس سری کال آو دیوتی را به طرفداران خود ارائه می‌دهد، بدون هیچ جای تعجبی، اثری موفق از آب در آمده است. روز گذشته خبر رسید که بازی 20 میلیون بار دانلود شده است. اما آن دیروز...

بازی Call of Duty: Mobile که به تازگی توسط شرکت اکتیویژن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد، توانست از مرز 3 میلیون دانلود عبور کند.

این عنوان که مالتی‌پلیر رایگانی از جنس سری کال آو دیوتی را به طرفداران خود ارائه می‌دهد، بدون هیچ جای تعجبی، اثری موفق از آب در آمده است. روز گذشته خبر رسید که بازی 20 میلیون بار دانلود شده است. اما آن دیروز بود چرا که امروز این بازی توانست قله دیگری را فتح کند.

شرکت اکتیویژن با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که این بازی اکنون از مرز 35 میلیون دلار در سرتاسر جهان گذشته است و تبدیل به پردانلودترین اپلیکیشن iOS در بیش از 100 کشور جهان شده است. دقت کنید که اپلیکیشن، نه بازی. راب کوستیچ رئیس اکتیویژن گفت:

واکنش طرفداران در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS بی‌نظیر بوده است. در حال حاضر بازی Call of Duty: Mobile از مرز 35 میلیون دانلود گذشته تا تبدیل به شماره اول پردانلودترین اپلیکیشن iOS نه تنها در بخش بازی‌ها، بلکه میان تمامی اپلیکیشن‌های حال حاضر این سیستم عامل در 100 کشور بشود.

تجربه‌ای فوق‌العاده که البته هنوز در ابتدای راه آن هستیم. باید به تیم‌های اکتیویژن و همکار ما در استودیو TiMi Studios متعلق به شرکت Tencent تبریک بگوییم که چنین بازی موفقی را برای بازیکنان خلق کرده‌اند. و تشکر ویژه از طرفداران بابت همراهی و پشتیبانی همیشگی. هنوز محتویات و آپدیت‌های بسیار زیادی برای بازی در راه است، منتظر بمانید.

همانطور که گفته شد بازی هم اکنون برای تمامی دستگاه‌های سازگار iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته است. اگر بدنبال تجربه اساسی‌تری نیز هستید بازی Call of Duty: Modern Warfare اواخر ماه اکتبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Call of Duty: Mobile از مرز 35 میلیون دانلود گذشتبازی Call of Duty: Mobile از مرز 35 میلیون دانلود گذشت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کارگردان فیلم Wonder Woman 2 از اولین تصویر کریستن ویگ در نقش چیتا رونمایی کرد