تیم فرمول یک فراری از SF1000 رونمایی کرد


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک فراری طی مراسمی در سالن تئاتر رومولو والی واقع در شهر رجیو امیلیا ایتالیا، به صورت رسمی از خودروی فصل 2020 فرمول یک خود، SF1000 رونمایی کرد. پیش از این دو تیم هاس و مرسدس تصاویری از خودرو های فصل 2020 خود منتشر کرده بودند اما فراری اولین تیمی است که در مراسمی رسمی خودروی خود را در معرض نمایش قرار داد. عدد 1000 نشانه...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک فراری طی مراسمی در سالن تئاتر رومولو والی واقع در شهر رجیو امیلیا ایتالیا، به صورت رسمی از خودروی فصل 2020 فرمول یک خود، SF1000 رونمایی کرد.

پیش از این دو تیم هاس و مرسدس تصاویری از خودرو های فصل 2020 خود منتشر کرده بودند اما فراری اولین تیمی است که در مراسمی رسمی خودروی خود را در معرض نمایش قرار داد. عدد 1000 نشانه هزارمین گرندپری فراری در فرمول یک است که در این فصل قرار است به این مهم دست یابند.

تیم فرمول یک فراری از SF1000 رونمایی کردتیم فرمول یک فراری از SF1000 رونمایی کرد فراری SF1000

قبل از رونمایی از خودرو، ابتدا مدیر عامل تیم فراری، لوییس کامیلری درباره چالشی که فراری در فصل 2020 با آن روبرو است پرداخت و گفت:

امسال به وضوح سال جالبی خواهد بود چرا که رقابتی سخت و فصلی طولانی در انتظار ما می باشد. اهمیت دیگری که این فصل دارد این است که ما به موازات کار روی خودروی 2020، باید خودرویی مطابق با قوانین جدیدی که قرار است برای فصل 2021 اجرا شود، بسازیم. بنابراین تیم مشغله بسیار زیادی خواهد داشت. من مطمئنم که ما افراد لازم که نظم و خلاقیت و اخلاق کاری دارند را در اختیار داریم. متیا (بینوتو) و تیمش کار فوق العاده ای انجام دادند و ما مشتاقانه منتظر موفقیتشان هستیم.

مدیر تیم فراری، متیا بینوتو نیز گفت:

معرفی یک خودروی جدید کاری احساسی است. ما هزارمین گرندپری و هفتادمین سال خود در فرمول یک را جشن خواهیم گرفت. فراری از ابتدا در فرمول یک بوده و هیچ سالی غیبت نداشته است. ما تیمی هستیم که بیشترین برد را در اختیار داریم. رقابت در خون ماست و فراری همیشه بخشی از فرمول یک خواهد بود. گروه ما جوان است و ما هنوز باید رشد کنیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم. ما باید تمرکز خود را روی مسئله قابلیت اطمینان بگذاریم چرا که در فصل پیش از این لحاظ ضربه زیادی خوردیم.

قوانین برای این فصل ثابت بوده بنابراین ما قطعا عملکرد خودرو و همچنین میزان داون فورس را به حداکثر رسانده ایم.

سباستین فتل و چارلز لکلرک، دو راننده تیم فراری نیز که در این مراسم حضور داشتند، بیان کردند که امیدوارند در این فصل در کورس رقابت برای قهرمانی قرار گیرند.

تیم فرمول یک فراری از SF1000 رونمایی کردتیم فرمول یک فراری از SF1000 رونمایی کرد فراری SF1000

فراری از سال 2008 موفق به کسب قهرمانی در فرمول یک نشده است و آن ها امیدوارند که بالاخره بعد از 12 سال با خودروی SF1000 موفق به کسب قهرمانی در فرمول یک شده و روند قهرمانی های مرسدس را به پایان برسانند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



بارش باران در تمرین دوم فرمول یک استرالیا 2023