3 کشتی گیر ملی پوش را برای لیگ در تیم هوتن جذب کردیم


3 کشتی گیر ملی پوش را برای لیگ در تیم هوتن جذب کردیم

ساری- مالک تیم کشتی آزاد هوتن قائمشهر گفت: سه ملی‌پوش را بر اساس نیاز کادرفنی و سقف مشخص شده از سوی فدراسیون جذب کردیم.

شهرام داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جذب سه ملی پوش براساس نیاز کادر فنی اظهار داشت: علاقه مردم مازندران به کشتی باعث شد تا در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد کشور تیم‌داری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در لیگ برتر نماینده شایسته‌ای برای ورزش مازندران باشیم، افزود: هدف ما از سرمایه‌گذاری در کشتی، حمایت از کشتی‌گیران بومی و همچنین کمک به استعدادیابی در مازندران است.

داداشی با بیان اینکه امیدواریم عملکرد فدراسیون در قبال تیم‌ها، یکسان و عادلانه باشد، تصریح کرد: اگر از سرمایه‌گذاران حمایت شود و دلسرد نشویم، در فصل آینده نیز تیم‌داری خواهیم کرد.

مالک تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن اظهار داشت: بعد از انتخاب کادرفنی، بر اساس نیاز آنها اقدام به جذب کشتی‌گیر کردیم و در نهایت کنار کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار با چند کشتی‌گیر مطرح و عنوان‌دار نیز قرارداد بستیم.

داداشی با بیان اینکه فدراسیون کشتی در تصمیمی اعلام کرد هر تیم می‌تواند تنها با سه کشتی‌گیر ملی‌پوش حاضر در مسابقات جهانی بلگراد قرارداد ببند، افزود: بر همین اساس و با تصمیم کادرفنی با کامران قاسم‌پور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی قرارداد بستیم تا در لیگ برتر همراه ما باشند.

تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن در گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد کشور با تیم‌های تاکستان، نیروی زمینی و دانشگاه آزاد هم گروه است. مسابقات تیم انبوه‌سازان هوتن از تاریخ ۲۸ مهر و به میزبانی قائم‌شهر آغاز خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین ملاقات با رئیس جمهور شهید