محمدنژاد: قصدی برای شرکت در انتخابات هیئت کشتی مازندران ندارم


محمدنژاد: قصدی برای شرکت در انتخابات هیئت کشتی مازندران ندارم

رئیس پیشین هیئت کشتی بابل اعلام کرد، قصدی برای شرکت در انتخابات هیئت کشتی استان مازندران ندارد.

حمید محمدنژاد که در انتخابات قبلی هیئت کشتی مازندران رقیب عسکری محمدیان بود، درباره برکناری او از ریاست این هیئت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: دوره قبلی من هشت رأی داشتم و عسکری محمدیان هفت رأی، مرتضی قربانی هم دو رأی آورد. انتخابات به مرحله دوم کشیده شد که عسکری محمدیان 9 رأی آورد و من هشت رأی و ابهاماتی وجود داشت که من به آنها اعتراض داشتم. بعد از آنکه انتخابات تمام و عسکری محمدیان رئیس هیئت شد، من خودم از ریاست هیئت بابل کناره‌گیری کردم تا رئیس جدید هر کسی را که می‌خواهد انتخاب کند، چون ما رقیب انتخاباتی بودیم.

وی در ادامه افزود: من در انتخابات شهرستان‌ها برای عضویت در مجمع استان مازندران، رأی اول را آورده بودم. به هر شکل عسکری محمدیان چهره ملی کشتی ماست، از قهرمانان خوب و عنوان‌دار و همان وقت هم صحبتم بر سر این بود که احترامش باید حفظ شود. من شنیدم که دوستان سعی کردند این بار هم احترامش حفظ شود و خواسته بودند که استعفا دهد، اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت برکنار شد.

محمدنژاد درباره اینکه آیا قصد دارد در دوره بعدی انتخابات هیئت کشتی مازندران شرکت کند یا خیر، اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات من دیگر فعالیتی در کشتی نداشتم و اکنون هم قصدی برای حضور در انتخابات ندارم. تا امروز دیدار و صحبتی هم با امید شایگان که به‌عنوان سرپرست هیئت استان انتخاب شده است، نداشتم اما شنیدم آدمی مثبت است و از افراد علاقمند به کشتی که وضعیت مالی خوبی هم دارد. به همین دلیل فکر می‌کنم می‌تواند به کشتی استان کمک کند، البته به شرطی که از دوستانی در کادرش استفاده کند که برای هیئت کارایی داشته و فنی و متخصص باشند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظه هولناک سقوط صحنه نمایشگاه ایالتی ایندیانا