تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین در اهواز تسهیل می‌شود


تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین در اهواز تسهیل می‌شود

اهواز- معاون دادستان اهواز از تسهیل تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی پور سلیمی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: پرونده ۲ پروژه عمرانی از جمله تکمیل پل سابله از مسیرهای تردد زائرین اربعین، بررسی و دستورات لازم در خصوص رفع موانع حقوقی این پروژه‌ها صادر شد.

وی اظهار کرد: در خصوص تکمیل پروژه طرح انتقال فاضلاب بلوار امام رضا (ع) واقع در منطقه کیانشهر اهواز با توجه به دعوت از مسئولان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و اهواز، پیمانکار پروژه و مهندس مشاور، مقرر شد ضمن نظارت دقیق و جامع بر این طرح در اجرای آن تسریع شود.

معاون دادستان اهواز تصریح کرد: کند بودن پیشرفت این طرح در یک سال گذشته، موجب نارضایتی ساکنین منطقه و عابرین از این محل شده بود.

پورسلیمی گفت: همچنین با توجه به حجم تردد از رودخانه سابله سوسنگرد و با پیگیری اداره راه و شهرسازی خوزستان، این موضوع در این جلسه مطرح و مقرر شد پل فلزی سابله ظرف مدت یک ماه آینده در مکان جانمایی شده، نصب شود که شرکت پیمانکار برای نصب و افتتاح این پل ظرف مهلت مذکور قول مساعد داد.

معاون دادستان اهواز عنوان کرد: با بهره‌برداری از پل سابله سوسنگرد، در تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین نیز تسهیل خواهد شد.




فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!