معرفی دستگاه مرتب کننده نوری آوازخوان برای مرتب سازی غلات و دانه ها در روسیه


معرفی دستگاه مرتب کننده نوری آوازخوان برای مرتب سازی غلات و دانه ها در روسیه

مرتب کننده نوری آواز آلتای "SeaSort" در نمایشگاه "روسیه" در مسکو عرضه می شود. در این غرفه ، دستگاه نه تنها آواز می خواند، بلکه گندم سیاه، جو، آجیل و آب نبات را نیز ازهم جدا کرده و مرتب می کند.

به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه شرکت سازنده آمده است: "مرتب‌کننده نوری SeaSort در نمایشگاه روسیه در VDNKh (نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی ملی) در مسکو ارائه خواهد شد. این تجهیزات در بارنائول توسعه و تولید شده است و بخشی از غرفه آلتای در نمایشگاه خواهد بود. منحصر به فرد بودن دستگاه این است که نه تنها محصولات فله را بر اساس رنگ و شکل مرتب می کند، بلکه می تواند آواز بخواند.
شرکت آلتای SeaSort، کارخانه برتر در روسیه در فروش مرتب کننده های نوری خود، دستگاه جدید SmartSort خود را ارائه خواهد کرد؛ غلات، دانه ها و سایر محصولات فله را از ناخالصی های غیر ضروری و خطرناک پاک می کند. مرتب‌کننده نوری مجهز به سیستم CSortCloud است که به شما امکان پیکربندی، تعمیر و کنترل دستگاه را از راه دور می‌دهد.
"مرتب‌کننده نوری مجهز به واحدهای پنوماتیکی است که با جریان هوای دقیق دانه‌های با کیفیت پایین را از کل آن خارج می‌کند. مهندسان SeaSort این هوا را "کنترل کرده اند" و به لطف آن دستگاه آواز می خواند.
چندین سال پیش دستگاه آلتای با ارائه سرود روسیه کاربران اینترنت را مجذوب خود کرده بود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درباره سفر رئیس جمهور ایران ابراهیم رئیسی به روسیه