شباهت عنوان مقاله بورل به یک فیلم مستهجن


شباهت عنوان مقاله بورل به یک فیلم مستهجن

زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: در عناوین مقاله بورل و فیلم مستهجن دهه 70 شباهت هایی وجود دارد.

ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در این باره نوشت: عنوان مقاله جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپایی، "در مرکز طوفان"، یادآور فیلمی برای بزرگسالان دهه 1970 است.
بورل در مقاله ای با عنوان در چشم طوفان، در مورد لزوم اعطای عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا صحبت می کند. به گفته او، این بزرگترین تضمین امنیت برای کی یف خواهد بود.
زاخارووا توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که عنوان انگلیسی مقاله تکرار عنوان فیلم وابسته به عشق شهوانی "El ojo del huracán" است که در زادگاه بورل، اسپانیا، در سال 1971 فیلمبرداری شده است.
زاخارووا نوشت: زمانی که این فیلم در اکران گسترده منتشر شد، جوزپ اسپانیایی 24 ساله بود. می فهمم فیلم را دیده اما نمیفهمم چرا اینقدرتاثیر گذاشته . در خلاصه داستان فیلم آمده است، زنی جوان و ثروتمند، روث، تصمیم می گیرد از شوهر دلسوزش میشل طلاق بگیرد، زیرا به پل شهوانی علاقه مند شده است. سپس آنها تصمیم می گیرند روث را بکشند و به او تجاوز کنند. به نظر می رسد، اوکراین چه ربطی به آن دارد؟
در اوایل نوامبر، کمیسیون اروپا آغاز مذاکرات برای الحاق اوکراین و مولداوی به اتحادیه اروپا را توصیه کرد. تصمیم رسمی برای آغاز این روند در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل در 14 تا 15 دسامبر مورد بحث قرار خواهد گرفت. این تصمیم باید به اتفاق آرا به تصویب همه اعضای اتحادیه برسد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس فردا شنبه 22 اردیبهشت 1403؟| مدارس فردا تعطیل است؟