اولین دستگیری پایتخت در نوروز 1403 / موبایل قاپ پارک کوروش به دام افتاد!


اولین دستگیری پایتخت در نوروز 1403 /  موبایل قاپ پارک کوروش به دام افتاد!

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در روز یکم فروردین ماه تیم عملیاتی کلانتری 120 سید خندان در راستای طرح مبارزه با موبایل...

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در روز یکم فروردین ماه تیم عملیاتی کلانتری 120 سید خندان در راستای طرح مبارزه با موبایل قاپی و کیف قاپی در حال گشت زنی در محدوده پارک کوروش تهران بودند که متوجه فردی مشکوک می شوند که بلافاصله پس از دیدن مامورین اقدام به تغییر جهت و متواری شد.

وی گفت: ماموران سریعا وارد عمل شدند و با متوقف کردن این مرد وی را دستگیر کردند. این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: در بررسی های بیشتر از وی یک دستگاه تلفن همراه یافت شد و پس از استعلام، مشخص شد که تلفن همراه سرقتی می باشد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به کلانتری تحویل داده شد.همچنین سرهنگ امیری ضمن تبریک سال نو، به شهروندان عزیز توصیه نمود: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری یا هدفون استفاده کرده تا امکان موبایل قاپی را به حداقل برسانند.


اولین دستگیری پایتخت در نوروز 1403 /  موبایل قاپ پارک کوروش به دام افتاد!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس دهه 50 چریک‌ های چپ در تهران