دزدان لاستیک ماشین های غرب تهران بازداشت شدند


دزدان لاستیک ماشین های غرب تهران بازداشت شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "شهرک لاله" تهران در...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "شهرک لاله" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: متهمان که به آراستگی در حال عبور از کنار خودروهای پارک شده بودند، نظر ماموران را به خود جلب و بدین ترتیب ماموران دستور توقف خودرو را صادر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان به محض اینکه ماموران را در نزدیکی خود مشاهده میکنند به سرعت از محل متواری ولی با اجرای طرح مهار سارقان خودروی متهمان پس از دقایقی توقف و هردو متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از خودروی متهمان 2 حلقه لاستیک، 2 عدد رینگ ، یک عدد جک و یک دستگاه ضبط و پنل خودرو مسروقه کشف شده افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی و سرقت لاستیک ها با همکاری یکدیگر معترف شدند.

وی گفت: شناسایی سایر جرائم احتمالی متهمان و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.


دزدان لاستیک ماشین های غرب تهران بازداشت شدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تخلیه اجساد کشته شدگان بر اثر سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران