معرفی بهترین هتل های ایران


معرفی بهترین هتل های ایران

ایران یک سرزمین پهناور است که به علت مساحت زیاد خود دارای مناطق گردشگری متنوعی است. شما در هر فصل سال می‌توانید یکی از استان‌ها یا شهرهای آن را به عنوان مقصد خود برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت انتخاب کنید.

ایران یک سرزمین پهناور است که به علت مساحت زیاد خود دارای مناطق گردشگری متنوعی است. شما در هر فصل سال می‌توانید یکی از استان‌ها یا شهرهای آن را به عنوان مقصد خود برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت انتخاب کنید. برای مثال، مشهد در قسمت شرقی ایران یک مقصد مناسب برای سفرهای زیارتی در تابستان است، از طرف دیگر جزیره کیش به دلیل شرایط آب‌و‌هوایی ویژه خود یکی از بهترین مناطق جنوبی ایران برای تعطیلات نوروزی و فصل بهار است.

حال با توجه به آغاز تعطیلات نورزی و افزایش سفرهای ایرانگردی، ما در این مقاله به معرفی سه تا از بهترین هتل‌های ایران می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش توسط یکی از معروف‌ترین هتل‌‌داران جزایر قناری (حسین ثابت بکتاش) در سال 1382 در ضلع شرقی جزیره کیش بنا شده است. این هتل‌‌دار مشهور که مالک چندین هتل زنجیره‌ای در جزایر قناری است بعد از سالها هتلداری در مهم‌ترین جزایر دنیا به دلیل ارادت و علاقه بسیار زیاد خود به تمدن ایران، تصمیم به ساخت یک هتل بزرگ با معماری اصیل ایرانی در جزیره کیش گرفت.

در نهایت یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران با طراحی که الهام گرفته از تمدن 2500 ساله ایران است در سال 1382 توسط ایشان افتتاح شده است. طراحی و معماری این هتل به‌گونه‌ای است که شما نه‌تنها در فضای داخلی لابی، رستوران‌ها و طبقات هتل، بلکه در محوطه این هتل شاهد شکوه و عظمت زیبایی تخت جمشید و کاخ پاسارگارد و آپادانا می‌شوید.

اتاق‌های هتل داریوش کیش

یکی از تفاوت‌های بسیار زیبای هتل داریوش کیش در نوع و امکاناتی است که در واحدهای اقامتی این هتل تعبیه شده است. بنای سه طبقه هتل داریوش کیش دارای 190 باب واحد اقامتی است. این واحدهای اقامتی به صورت اتاق و سوئیت‌‌های داخلی و خارجی در محوطه هتل با امکانات ویژه‌ای مانند حمام سانروف‌دار وجود دارند.

از دیگر ویژگی‌های هتل داریوش می‌توان به منظره اتاق‌های آن اشاره کرد. اتاق‌های این هتل علاوه بر این‌‌که همه‌ی آن‌‌ها مشرف به یک باغ سرسبز هستند، از قسمت پشتی هتل اتاق‌های رو به دریا آن نیز از چشم‌انداز بی‌نظیری از پهنه نیلگون خلیج فارس بهره‌‌مند می‌شوند. علاوه بر این تمامی اتاق‌ها به وسیله امکانات مدرن و لوکس مانند یخچال، میز تحریر، کمد لباس و رخت آویز، اینترنت رایگان، چای‌ساز و صبحانه، روم سرویس و آب رایگان، شبکه پخش فیلم و مینی بار با هزینه و سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها و امکانات بیشمار دیگری مجهز شده‌اند.

امکانات تفریحی و عمومی در هتل داریوش کیش

یکی دیگر از دلایل محبوبیت هتل داریوش در بین مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، امکانات رفاهی تفریحی است که برای رفاه بیشتر آن‌‌ها تدارک دیده شده است. از این امکانات تفریحی و خدمات عمومی می‌توان به سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، خدمات تور، خدمات پزشکی، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، فضای سبز، کافه و رستوران‌های مجلل، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، لاندری، کافی نت، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، بازی ویدئویی، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل درویشی مشهد

معرفی بهترین هتل های ایران

هتل درویشی مشهد یکی دیگر از بهترین هتل‌های ایران در قسمت شرقی کشور یعنی در شهر زیارتی مشهد واقع شده است. این هتل که به عنوان مرتفع‌ترین و تنها هتل آتریوم شرق کشور شهرت دارد ساختمان 25 طبقه‌ای است که در خیابان امام رضا (ع) تاسیس شده است. در معماری این هتل شما شاهد یک طراحی نئوکلاسیک شیک و مدرنی هستید که به زیبایی هر چه تمام‌‌تر، 223 اتاق‌‌های این هتل را احاطه کرده است.

یکی از ویژگی‌های ارزنده دیگر این هتل نزدیکی آن به حرم امام رضا (ع)، پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا، مراکز تجاری متعدد مانند آکسون و آسمان، موزه فرش و مسجد گوهر شاد است.

اتاق‌های هتل درویشی مشهد

در صورتی‌که قصد رزرو اتاق در یکی از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) را دارید، هتل درویشی مشهد بهترین گزینه برای شماست، زیرا علاوه بر فاصله اندک هتل تا حرم، پنجره برخی از اتاق‌های این هتل به سمت بارگاه امام هشتم شیعیان گشوده می‌شود؛ در نتیجه این اتاق‌ها از فضای معنوی دل‌‌پذیری برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی‌های این اتاق‌ها می‌توان به نحوه چیدمان و طراحی دکورسیوان داخلی آن‌‌ها اشاره کرد که به‌طرز زیبایی متناسب با فرهنگ ملل مختلف و چهار فصل سال طراحی شده‌اند. همچنین این اتاق‌ها به امکانات رفاهی به روزی مانند اینترنت، چای‌ساز، آب رایگان، صبحانه، روم سرویس، تلویزیون LED، صندوق امانات و مینی بار با هزینه و بسیاری از امکانات متعدد دیگر مجهز شده‌اند.

امکانات رفاهی و خدماتی عمومی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی نه‌تنها اتاق‌های زیبا و مجهز به امکانات مدرن و لوکس دارد، بلکه در این ساختمان خدمات و امکانات مفرح دیگری مانند مجموعه آبی پیشرفته (سونا، جکوزی، اسپا، اتاق ماساژ و استخر)، لاندری، سرویس حرم، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، رستوران روف گاردن، کافی‌شاپ، سالن ورزشی و خدمات تور و… وجود دارند.

هتل عباسی اصفهان

معرفی بهترین هتل های ایران

یکی دیگر از زیباترین هتل‌های ایران در شهر اصفهان قرار دارد. هتل عباسی اصفهان از کهن‌ترین هتل‌ها در سراسر دنیا است که حتی با توجه به قدمت 300 ساله خود امروزه در رده بهترین و زیباترین هتل‌های پنج ستاره ایران قرار دارد. این هتل در اصل یک ساختمان سه طبقه است که 225 واحد اقامتی با طراحی خاص دوران صفوی را در دل خود جای داده است.

اتاق‌های هتل عباسی اصفهان

اگرچه این هتل یک ساختمان 300 ساله است اما بهتر است بدانید که تمام 225 اتاق این کاروانسرای قدیمی مجهز شده به امکانات رفاهی امروزی و لوکس با چشم‌انداز محوطه سر سبز باغ هتل و خیابان‌های زیبای اصفهان هستند.

تمامی این اتاق‌ها مجهز شده به تلویزیون، چای‌ساز، اینترنت، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایشی، آب رایگان، صندوق امانات، روم سرویس، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، کمدلباس و رخت آویز و بسیاری از امکانات لوکس دیگر است.

از جمله این امکانات ذکر شده شما در این هتل شاهد خدمات ویژه دیگری مانند اتاق چمدان، رستوران، کافی‌شاپ، خودپرداز، صرافی، مجموعه آبی (سونا، جکوزی، استخر و اتاق ماساژ)، چایخانه سنتی و خدمات رفاهی مانند خدمات تور، خدمات بیدار باش، سالن ورزشی، خدمات خانه‌داری، خدمات پزشکی، لاندری، خدمات تهیه بلیط، صرافی، تاکسی سرویس، رستوران بام و خدمات و امکانات رفاهی متعددی دیگری خواهید بود.

مطمئن‌ترین روش رزرو بهترین هتل‌های ایران

اکنون که با سه مورد از بهترین هتل‌های ایران در سه شهر مهم و پر تردد آن در ایام تعطیلات رسمی آشنا شده‌اید، به راحتی می‌توانید با استفاده از یک روش مطمئن مانند استفاده از خدمات مجموعه اسنپ تریپ یک اتاق متناسب با نیاز خود را در آن‌‌ها رزرو کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید