چگونه بادام رشد و برداشت می شود؟ شما اینقدر بادام تازه دیده بودید؟!


چگونه بادام رشد و برداشت می شود؟ شما اینقدر بادام تازه دیده بودید؟!

AZBADAM، بزرگترین تولید کننده بادام در آذربایجان و صاحب اولین و تنها کارخانه فرآوری بادام در منطقه، صمیمانه در تولید این کلیپ کمک کرده است .

پرورش بادام

شرکت AZBADAM از بدو تأسیس خود، صرفاً به تولید محصولات باکیفیت و عملیات دوستدار محیط زیست برای تأمین بازار داخلی که عمدتاً وابسته به واردات محصولات داخلی و بادام فرآوری شده تهیه شده از تولیدکنندگان مختلف را صادر کرده است. تیم جوان، حرفه ای و پرانرژی با اطمینان به سمت این هدف حرکت می کند!

AZBADAM بر فرآوری و فروش محصولات باغات خود و سایر باغات بادام در کشور تمرکز دارد. بادام‌های مرغوبی که در باغ‌های 427 هکتاری ما کشت می‌شوند، مطابق با الزامات گواهی GLOBAL GAP کشت می‌شوند، سپس در یک کارخانه فرآوری طراحی شده تحت مفاد گواهی ISO 22000 و FSSC 22000 برداشت کامل می‌شوند و در نهایت ساخته می‌شوند. آماده برای فروش مراقبت از درختان بادام در باغات ما مطابق با ریزاقلیم محل کشت انجام می شود. سیستم‌های نظارت بر محصولات هوشمند اعمال شده، کشت گیاهان را کنترل می‌کنند و از کشاورزان ما برای اطمینان از آبیاری مؤثر، کوددهی و مدیریت یکپارچه آفات حمایت می‌کنند. برای رشد یک محصول با کیفیت، ابتدا اندازه گیری می کنیم و سپس اعمال می کنیم. پوست کندن، پوست اندازی و فرآوری بادام کارخانه فرآوری بادام در مدت کوتاهی ساخته و راه اندازی شد. همکاری با Borrell Group، سازنده اسپانیایی تجهیزات فرآوری بادام، نمونه بارز اهمیتی است که ما به کار خود می دهیم.
در کارخانه ما، ابتدا بادام ها را از مواد زائد تمیز می کنند، سپس مرطوب می کنند تا پوست کنده شوند، پوسته پوسته می شوند، دسته بندی می شوند و پس از خشک شدن، در انواع 5 کالیبر مختلف چیده می شوند و برای فروش بسته بندی می شوند. کارخانه فرآوری بادام ما که مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات است، ظرفیت پردازش سالانه 2000 تن مغز بادام را دارد. این اجازه می دهد تا بازار محلی را به طور کامل در دست بگیریم و همچنین امکان طراحی استراتژی فروش صادرات محور را فراهم می کند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس سه مامور شهیدِ پلیس در حادثه اخیر تهران