تاریخ و ساعت فوتسال ایران و ازبکستان اعلام شد !


تاریخ و ساعت فوتسال ایران و ازبکستان اعلام شد !

فوتسال ایران و ازبکستان / ساعت فوتسال ایران و ازبکستان / زمان بازی فوتسال ایران و ازبکستان / ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان / ساعت بازی فوتسال ازبکستان و ایران

فوتسال ایران و ازبکستان کی هست ؟

در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم‌های ازبکستان و ویتنام به مصاف هم رفتند.

ازبکستان در این دیدار توانست با نتیجه ۲ بر یک ویتنام را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت.

تاریخ فوتسال ایران و ازبکستان

تاریخ بازی فوتسال ایران و ازبکستان جمعه 7 اردیبهشت 1403 است.

تاریخ و ساعت فوتسال ایران و ازبکستان اعلام شد !

ساعت فوتسال ایران و ازبکستان

ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان 17:30 به وقت ایران خواهد بود.

تیم ملی فوتسال ازبکستان در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.

ازبک‌ها در دقیقه 17 این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه 34 پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه 39، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

ازبکستان که امسال از جام جهانی 2024 میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله‌ نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

بدین ترتیب تیم ملی ازبکستان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها حریف ایران شد. تیم ملی ایران امروز با نتیجه ۶ بر یک از سد قرقیزستان گذشت تا به نیمه نهایی صعود کند.

پیش از این تیم ملی فوتبال تایلند با نتیجه ۳ بر دو عراق را از پیش رو برداشته بود و در دیگر دیدار یک چهارم نهایی این رقابت تاجیکستان ۲ بر یک از سد افغانستان گذشت.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود. روز جمعه مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سهمیه صعود به جام جام جهانی را کسب می‌کردند و ازبکستان به عنوان میزبان رقابت‌ها از قبل به این مسابقات صعود کرده بود، تیم‌های بازنده یک چهارم نهایی برای کسب پنجمین سهمیه جام جهانی با هم رقابت خواهند کرد.

وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم.

ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از دیدن چهره بدون آرایش بهاره رهنما شوکه می شود / خودتان مقایسه کنید...! + عکس