تست رانندگی خودروهای دایون برگزار شد + عکس


تست رانندگی خودروهای دایون برگزار شد + عکس

در روز گذشته، رویدادی ویژه در نمایندگی 106 صنایع خودروسازی ایلیا در محل شهرک اتومبیل گودرزی برگزار گردید. برنامه تست رانندگی خودروی جدید دایون Y7 که یکی از آخرین محصولات شرکت صنایع خودروسازی ایلیا است، فرصت منحصربه‌فردی را برای...

در روز گذشته، رویدادی ویژه در نمایندگی 106 صنایع خودروسازی ایلیا در محل شهرک اتومبیل گودرزی برگزار گردید. برنامه تست رانندگی خودروی جدید دایون Y7 که یکی از آخرین محصولات شرکت صنایع خودروسازی ایلیا است، فرصت منحصربه‌فردی را برای علاقه‌مندان و کارشناسان صنعت خودرو فراهم آورد تا از نزدیک با ویژگی‌های این خودرو آشنا شده و قابلیت‌های عملکردی آن را در شرایط مختلف رانندگی مورد ارزیابی قرار دهند.

دایون Y7، خودرویی شاسی‌بلند با ظاهری مدرن و جذاب، از پیشرانه‌ای توربوشارژ 2.4 لیتری با قدرت 215 اسب بخار بهره می‌برد. این موتور پرقدرت میتسوبیشی که با کد 4K22 شناخته می‌شود، گشتاور 320 نیوتن‌متری را نیز تولید می‌کند و این نیروی محرکه از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به همه چرخ‌ها منتقل می‌گردد. این ویژگی‌ها، دایون Y7 را به یک خودروی شاسی‌بلند واقعی و کارآمد تبدیل کرده است.

تست رانندگی خودروهای دایون برگزار شد + عکستست رانندگی خودروهای دایون برگزار شد

اما ویژگی‌های برجسته دایون Y7 تنها به پیشرانه قدرتمند آن محدود نمی‌شود. این خودرو مجهز به صفحه نمایش لمسی 8 اینچی برای کنترل تنظیمات مختلف و سرگرمی سرنشینان، فرمان و تودوزی چرم، سیستم صوتی با 8 بلندگو، سیستم کروز کنترل، سانروف برقی، دوربین دید عقب و سیستم Keyless و استارتر می‌باشد. این امکانات گسترده، تجربه رانندگی لذت‌بخش و راحتی را برای سرنشینان دایون Y7 به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، دایون Y7 با سیستم‌های ایمنی و کنترلی پیشرفته‌ای مانند سیستم کنترل پایداری (ESC)، سیستم روشنایی در روز (Daylight)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم چراغ اتوماتیک (Autolight) و سیستم برف‌پاک کن اتوماتیک با سنسور باران تجهیز شده است. این ویژگی‌ها، ایمنی و کنترل بهتر خودرو در شرایط مختلف رانندگی را تضمین می‌کنند.

در طول برنامه تست رانندگی، شرکت‌کنندگان فرصت یافتند تا عملکرد دایون Y7 را در شرایط مناسب مورد ارزیابی قرار دهند و از تجربه رانندگی با این خودروی جدید لذت ببرند. این رویداد، نشان‌دهنده تعهد شرکت دایون به ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته برای رضایت مشتریان بود.

تست رانندگی خودروهای دایون برگزار شد + عکسدایون DX معرفی شد

دایون DX معرفی شد

در حاشیه این برنامه نسخه آفرودی این خودرو با نام دایون DX نیز معرفی شد که در واقع نسخه تجهیز شده دایون Y7 است. با توجه به توانمندی این خودرو در زمینه آفرود و شاسی مستقل بودن آن، تجهیزات ویژه ای جهت آمادگی بیشتر برای شرایط آفرودی سنگین را دریافت کرده است. این خودرو به تجهیزاتی مانند کیت سپر جلو و عقب، باربند، کیت کمک فنر آیرون من و ... مجهز گردیده است.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی