جزئیات قیمت‌گذاری گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد


جزئیات قیمت‌گذاری گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی در روز 17 مه (28 اردیبهشت ماه) به‌طور رسمی معرفی...

جزئیات قیمت‌گذاری گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد
جزئیات قیمت‌گذاری گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی در روز 17 مه (28 اردیبهشت ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به موعد رونمایی از این محصول شاهد افشای جزئیات بیش‌تری درباره آن هستیم. اخیرا تصاویری از ماژول دوربین پشتی اکسپریا 1 مارک 6 در فضای مجازی منتشر شدند؛ تصاویری که از به‌کارگیری ماژول‌های دوربین بزرگ‌تر نسبت به اکسپریا 1 مارک 5 حکایت داشتند. این موضوع با شایعات پیش‌تر مطرح شده در تناقض است.

موضوعی که اکثر شایعات منتشر شده در رابطه با آن همنظر هستند این است که اکسپریا 1 مارک 6 فاقد نمایشگر با رزولوشن 4K بوده و از نسبت ابعاد کمی مرسوم‌تر بهره خواهد برد. با این‌حال تاکنون قیمت‌گذاری یکی از قطعات مبهم پازل بوده است. اما اکنون جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری مورد انتظار برای گوشی پرچمدار آینده سونی فاش شده است.

ظاهرا قیمت‌گذاری این گوشی در تایوان نسبت به مدل نسل قبلی آن اندکی ارزان‌تر خواهد بود. به بیان دقیق‌تر اکسپریا 1 مارک 6 با برچسب قیمتی 39900 دلار تایوان (1224 دلار آمریکا/ 1143 یورو) روانه بازار خواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که اکسپریا 1 مارک 5 با قیمت‌گذاری 41990 دلار تایوان (1288 دلار آمریکا/ 1204 یورو) در بازار تایوان عرضه شد.

بی‌تردید این کاهش قیمت چندان چشمگیر به‌نظر نمی‌رسد. حتی اگر شایعه فوق پیرامون قیمت‌گذاری اکسپریا 1 مارک 6 در بازار تایوان نیز دقیق باشد؛ در این‌صورت باز هم نمی‌توان در خصوص کاهش جزئی قیمت این گوشی در سایر مناطق جهان با قطعیت اظهارنظر کرد. در واقع این کاهش قیمت می‌تواند یک پدیده منحصربه‌فرد برای بازار تایوان و نه سایر مناطق جهان باشد.

از سوی دیگر عدم افزایش قیمت پرچمدار جدید سونی نسبت به مدل سال گذشته یعنی اکسپریا 1 مارک 5 نیز به خودی خود خبر مسرت‌بخشی محسوب می‌شود.

جزئیات قیمت‌گذاری گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد

سونی اکسپریا 1 مارک 5


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل