بهترین فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از نگاه imdb


بهترین فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از نگاه imdb

فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از ژانر‌های محبوب و پرطرفدار دنیا هستند که تماشای آن‌ها لذتبخش است. تقریباً این ژانر در همه فیلم‌ها با ژانر‌های مختلف تا حدودی دیده شده و جزء جدایی ناپذیر فیلم‌ها محسوب می‌شود. با تماشای بهترین فیلم های...

فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از ژانر‌های محبوب و پرطرفدار دنیا هستند که تماشای آن‌ها لذتبخش است. تقریباً این ژانر در همه فیلم‌ها با ژانر‌های مختلف تا حدودی دیده شده و جزء جدایی ناپذیر فیلم‌ها محسوب می‌شود. با تماشای بهترین فیلم های رمانتیک imdb ساعاتی خوش و عاشقانه را برای خود فراهم کرده و از دیدن آن لذت ببرید.

معرفی بهترین فیلم های رمانتیک

در زیر به بررسی بهترین فیلم‌های عاشقانه از نگاه imdb پرداخته می‌شود:

فیلم فارست گامپ

این فیلم در سال ۱۹۹۴ به کارگردانی رابرت زمیکس ساخته شد‌. بازیگران آن‌گری سینایس، رابیت رایت، سالی فیلد و تام هنکس هستند. این فیلم از نظر imdb در صدر قرار داشته و یکی از بی‌نظیرترین فیلم‌های عاشقانه و کمدی است. این فیلم از جمله فیلم‌های پر فروش آمریکایی بوده و توانسته افتخارات بسیاری را کسب کند.

این فیلم داستان یک جوان مهربان به نام فارست است که به طور ناخواسته در وقایع مهم قرن بیستم حضور پیدا کرده و آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. فارست به دوست دوران کودکی خود جین عشق بی‌نظیری دارد که در تمام طول فیلم شاهد آن هستید. او همچنین عشق و محبتی را که دارد، بدون هیچ چشم داشتی به اطرافیان خود نثار می‌کند.

فیلم زندگی زیباست

این فیلم به کارگردانی روبرتو بنینی و با بازی نیکولتا براسچی، روبرتو بنینی، سرجیو بینی باستریک و جورجیو کانتارینی در سال ۱۹۹۷ ساخته شد. این فیلم بسیار زیبا بوده و از آن فیلم‌هایی است که اشک مخاطب را در می‌آورد. قسمت دوم فیلم عاشقانه کمدی بوده که در طول جنگ جهانی دوم و در اردوگاه‌ یهودیان ماجرایی عاشقانه را به تصویر می‌کشد. در بخش اول این فیلم گوئیدو که یک جوان ‌یهودی است، به ایتالیا می‌رود تا کار کند.

در آنجا با معلمی جوان آشنا شده و شاهد شرایط عاشقانه و در عین حال کمدی آن‌ها می‌شوید. در بخش دوم فیلم نازی‌ها گوئیدو و پسرش را اسیر کرده و به اردوگاه می‌فرستند. در اینجا شاهد عشق گوئیدو به پسرش هستید که برای حفاظت از او تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. این عشق ستودنی و بی‌نظیر است.

فیلم کازابلانکا

بهترین فیلم‌های رمانتیک و عاشقانه از نگاه imdb

یکی دیگر از بهترین فیلم های رمانتیک کازابلانکا به کارگردانی مایکل کورتیز است. این فیلم در سال ۱۹۴۳ ساخته شده و پل هنرید، همفری بوگارت، کلود رینز و اینگرید برگمن از جمله بازیگران آن هستند. این فیلم فراموش نشدنی در بین فیلم‌های رمانتیک و احساسی جایگاه خاصی دارد. بنیاد ملی آمریکا این فیلم را به عنوان یکی از فیلم‌های منتخب انتخاب کرده است.

سه اسکار بهترین کارگردانی، فیلمنامه و فیلم را به خود اختصاص داده است. ماجرای آن مربوط به جنگ جهانی دوم بوده و درباره یک مهاجر تبعیدی آمریکایی در کازابلانکا است. ریک بلین بعد از سال‌ها با عشق خود روبرو می‌شود اما او ازدواج کرده است. عشق ریک نسبت به این زن بسیار قوی بوده و از طرفی می‌خواهد به این زن و شوهرش کمک کند تا بتوانند از دست آلمانی‌ها فرار کنند.

فیلم آملی

این فیلم در سال ۲۰۰۱ و به کارگردانی ژان پیرو ژونه ساخته شد. این فیلم با بازی تیکی الگادو، متیو کاسوویتس، سرره مرلان، اودره توتو و آندره دامان از بهترین فیام‌های رمانتیک در دنیا است؛ همچنین در تاریخ سینمای اروپا از فیلم‌های برتر و موفق محسوب می‌شود که هزینه ساخت آن کم ولی فروش آن فوق‌العاده بود. داستان آن درباره دختری به اسم املی است که در یک خانواده معمولی زندکی می‌کند. این دختر با پسری آشنا شده و یک رابطه عاشقانه و زیبا را شروع می‌کند.

فیلم بر باد رفته

این فیلم در سال ۱۹۴۰ و به کارگردانی ویکتور فلمینگ و با بازی لزلی هاوارد، الیویا دهاویلند، کلارک گیبل، توماس می‌چل و ویویان لی ساخته شد‌. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های رمانتیک در لیست imdb قرار دارد. این فیلم محبوب و معروف بسیار پر فروش بوده و به مدت ۲۵ سال این عنوان را حفظ کرده است. در این فیلم دختری به اسم اسکارت عاشق اشلی بوده و در مقابل تمام پسران عاشق او می‌شوند. اشلی عشق دختر قصه ما را رد می‌کند ولی عشق آتشین اسکارت همچنان پا برجا است. از طرفی رت باتلر عاشق اسکارت است‌. در این فیلم جنگ داخلی آمریکا روایت شده و در آن به لغو قانون برده داری پرداخته شده است.

کلام پایانی

بهترین فیلم ‌های عاشقانه و رمانتیک بسیار زیبا و جذاب بوده و افراد زیادی به تماشای آن علاقمند هستند‌. فیلم‌های مختلفی با این ژانر توسط کارگردانان گوناگون ساخته شده است‌. جهت دانلود فیلم میتوانید به وبسایت های معتبر مانند ناب مووی ( https://naabmovie.ir/home/ ) مراجعه نمایید.

برخی از این فیلم‌ها از نظر imdb از دیگر فیلم‌ها برتر و بهتر هستند. بدون شک با دیدن آن‌ها ساعاتی خوش و جذاب را سپری می‌کنید. از طریق ناب مووی می‌توانید فیلم‌های دلخواه خود را دانلود و تماشا کنید‌.

امتیاز دهید: post

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق