بازداشت عامل بدنامی پلیس در مشهد / این مامور قلابی پول به جیب می زد


بازداشت عامل بدنامی پلیس در مشهد / این مامور قلابی پول به جیب می زد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین قدیمی درخصوص دستگیری مأمورنماها در مشهد اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مأمور از شهروندان در محدوده بولوارهای رسالت، خواجه‌ربیع و بهمن توسط مردی...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین قدیمی درخصوص دستگیری مأمورنماها در مشهد اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مأمور از شهروندان در محدوده بولوارهای رسالت، خواجه‌ربیع و بهمن توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری خواجه‌ربیع با بررسی اظهارات مال‌باختگان و به‌دست‌آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز کرده و با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاهش را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرکلانتر شمال پلیس مشهد ادامه داد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده، متهم به ۸ فقره اخاذی از شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

در ادامه، قدیمی از شهروندان خواست از دادن پول و لوازم باارزش خود به افراد مشکوک که خود را مأمور پلیس و نهاد‌های امنیتی معرفی می‌کنند، خودداری کرده و حتماً از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.


بازداشت عامل بدنامی پلیس در مشهد / این مامور قلابی پول به جیب می زد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چراغ سبز لندن به کی‌یف برای استفاده از موشکهای انگلیسی/ قصد رویارویی با روسیه را نداریم