150 برابر قوی تر از سیر، لیمو و آنتی بیوتیک ها! نابودی باکتری ها و قارچ ها!


150 برابر قوی تر از سیر، لیمو و آنتی بیوتیک ها! نابودی باکتری ها و قارچ ها!

ژل موجود در گیاه آلوئه ورا یک لایه بردار طبیعی و مفید برای پوست بوده و کاهش نشانه‌های بیماری‌های پوستی را به دنبال دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با خواص این گیاه آشنا شوید.

نابودی باکتری ها و قارچ ها با آلوئه ورا

دستور پخت و مواد تشکیل دهنده: یک شاخه بزرگ آلوئه ورا چند ساله بردارید.آب بریزید و بگذارید 1 روز بماند.بعد از 1 روز آب آلوئه بسیار قرمز دریافت می کنیم.آب آلوئه از جهات مختلف بسیار مفید است و در زیبایی پوست و مو استفاده می شود.آب آلوئه بینایی را بهبود می بخشد.پنبه را در آب آلوئه خیس کنید و به چشم بمالید. این روش را به مدت 10-15 روز انجام دهید. 1 در روز.پنبه را در آب آلوئه خیس کنید و هر روز صبح و عصر پوست صورت و دستان خود را پاک کنید. سپس با آب بشویید.پوست پاک می شود، آکنه و لکه های سیاه از بین می روند. لکه های تیره رنگدانه روی پوست را از بین می برد.آب آلوئه را به مدت 1 ماه در یخچال نگهداری کنید.با یک بطری اسپری در یک کاسه بریزید.به ریشه موها بمالید و سر را به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید و سپس با شامپو بشویید.در یخچال نگهداری شود.

پوست آلوئه ورا را جدا کنید.آلوئه ورا برای پوست، مو و مفاصل مفید است. می توانید روغن آلوئه ورا و تنتور درست کنید.آلوئه ورا از بیش از 75 نوع ماده مغذی از جمله 20 ماده معدنی و 12 ویتامین تشکیل شده است. حاوی آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها، ویتامین های A و C، دارای محتوای بالایی از ویتامین E است.ژل آلوئه ورا را جدا کنید.ژل آلوئه ورا را در یک ظرف شیشه ای قرار دهید.پوست آلوئه ورا را تکه تکه کنید.ما یک تنتور بسیار مفید برای مفاصل درست می کنیم.از الکل خالص استفاده کنید.200 میلی لیتر الکل خالص.100 میلی لیتر عسل طبیعی.درب شیشه را ببندید.شیشه را با حوله بپیچید.7 روز در یخچال بگذارید.حالا بیایید ژل آلوئه ورا را آماده کنیم.با ژل آلوئه ورا می توانید کرم های طبیعی برای جوان سازی پوست بسازید.می توانید ژل طبیعی آلوئه ورا بنوشید.سرفه متوقف می شود.بدن از سموم و باکتری ها پاک می شود.200 میلی لیتر آب.1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا.1 قاشق چایخوری عسل.یک بار در روز صبح بعد از صبحانه بنوشید. 10 روز متوالی ژل طبیعی آلوئه ورا را 2 بار در روز صبح و عصر بعد از شستشو به پوست صورت، دست و گردن بمالید.ژل آلوئه ورا را به مدت 1 ماه در یخچال نگهداری کنید.در 7 روز.تنتور آلوئه ورا را از مخلوط کن رد کنید.تنتور را صاف کنید.تنتور آلوئه ورا درد مفاصل را از بین می برد.تنتور را 3 تا 4 بار در روز روی مفاصل و زانوها بمالید.تنتور را به مدت 6 ماه در یخچال نگهداری کنید.برای شما آرزوی سلامتی، زیبایی و موفقیت دارم.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تمامی مسابقات ورزشی لغو شد