جدید ترین مدل های شال و روسری ترند سال 2024


جدید ترین مدل های شال و روسری ترند سال 2024

شال و روسری یکی از اجزای مهم در پوشش هر خانم است که نقش زیادی در زیبایی استایل دارد. با توجه به تنوع نیازها و سلیقه‌ها، مدل‌های متنوعی از شال و روسری توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی در بازار وجود دارد. در این مطلب شما را با جدیدترین مدل‌های این محصول در بازار آشنا خواهیم کرد.

مینی اسکارف، مدلی برگرفته از روسری‌های قدیمی

مینی اسکارف‌ها روسری‌های کوچک و جمع‌و‌جوری هستند که شباهت زیادی به دستمال سر دارند. این روسری‌ها در چند دهه قبل نیز مد بوده‌اند ولی سال‌های زیادی بود که دیگر از آن‌ها تولید نمی‌شد. صنعت مد دوباره مینی اسکارف را روی کار آورده است. این روسری‌ها از جنس پارچه‌های مختلفی هستند که بیشتر برای مجالس و مهمانی‌ها مناسب‌اند.

مینی اسکارف به‌راحتی با کت‌وشلوارهای زنانه یا کت و دامن‌های کوتاه ست می‌شود. البته در صنعت مد هیچ چیزی قانون خاصی ندارد و شما می‌توانید حتی با کت‌های اورسایز نیز مینی اسکارف بپوشید و شیک به‌نظر بیایید.

شال و روسری پلیسه

جدید ترین مدل های شال و روسری ترند سال 2024

یکی دیگر از انواع شال و روسری‌های ترند سال ۲۰۲۴، مدل پلیسه است‌. اگر شما بانویی خوش‌پوش و پیرو مد هستید، حتما جایی برای این شال و روسری‌ها را در کمدتان خالی کنید، چراکه این سبک شال و روسری با اکثر پوشش‌ها به‌راحتی ست می‌شود. این مدل نیز تاحدودی برگرفته از شال و روسری‌های پیلی‌دار قدیمی هستند که طرفداران زیادی هم دارند.

اینکه چه جنس، طرح و رنگی را برای شال‌های پلیسه انتخاب کنید بستگی به سلیقه و سبک لباستان دارد. به‌جز شال، دامن، بلیز و شلوارهای پلیسه‌ای هم مد شده است که نشان می‌دهد این سبک لباس و پارچه تا چه حد مورد علاقه طراحان پوشاک قرار دارد.

شال‌های پلیسه علاوه‌بر مجالس و مهمانی‌ها، بهترین گزینه برای استفاده روزمره نیز هستند، چراکه در انواع پلیسه نخی، شال به‌خوبی روی سر فیکس می‌شود و لیز نمی‌خورد.

شال و روسری حریر

شال و روسری‌های حریر یکی از مدل‌هایی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. این مدل هرسال با تنوع بیش‌تری تولید می‌شود و با دیگر انواع شال و روسری در بازار رقابت می‌کند. درواقع پارچه‌های حریر محبوبیت زیادی بین بانوان دارند، حال چه برای شال و روسری باشد، چه برای سایر پوشاک.

با نزدیک‌شدن به فصل گرم سال انتخاب اکثر بانوان برای پوشش سر، شال و روسری‌های خنک و سبک است که حریر یکی از آن‌هاست. روسری‌های حریری که با گیپور و تورهای طرح‌دار مزین شده‌اند، بیشتر برای مجالس و مهمانی‌های زنانه کاربرد دارند، چراکه در کنار زیبایی، شکوه خاصی هم به استایل هر بانویی می‌بخشند.

شال و روسری ابریشم و ساتن

در سال ۲۰۲۴، بیشتر شال و روسری‌ها از جنس‌ها و مدل‌های قدیمی هستند. علاوه‌بر مینی اسکارف و پلیسه، شال و روسری‌های ساتن نیز با تنوع نامحدودی در طرح و رنگ توانسته‌اند نظر بانوان زیادی را به‌خود جلب کنند. این مدل که اغلب رسمی‌پسند و برای مجالس خاص استفاده می‌شود را می‌توانید با انواع لباس‌ها بپوشید.

روسری‌های ساتن و ابریشمی باکیفیت، به‌دلیل ظرافت زیادی که در دوخت دارند، بهتر است با دست شسته شوند و هنگام اتوکشی باید از یک پارچه محافظ بین اتو و روسری استفاده شود تا کمترین آسیب را ببینند.

برگشت به سادگی با استایل مونوکروم

شال و روسری‌های مونوکروم و تک رنگ همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند. در سال ۲۰۲۴ تبلیغات زیادی برای انواع تک‌رنگ شال و روسری انجام شد و هنرپیشه‌های زیادی با پوشیدن آن‌ها باعث محبوبیت و فروش بیشتر این مدل شدند. رنگ‌های سفید و مشکی، رایج‌ترین رنگ‌های شال و روسری مونوکروم است که می‌توان آن‌ها را با هر رنگی به‌دلخواه ست کرد.

شال و روسری ژاکارد

پارچه‌های ژاکارد همواره یکی از محبوب‌ترین منسوجات بوده‌اند. شال و روسری‌های تولیدشده از ژاکارد تراکم پایین با نقش و طرح‌های زیبایی که دارند، بهترین گزینه برای مانتو کتی‌های ژاکارد هستند. فرق پارچه‌های ژاکارد با دیگر منسوجات در این است که طرح و نقوش حین بافت در این پارچه‌ها شکل می‌گیرد و نمی‌توان روی آن‌ها چاپ رنگی انجام داد.

پوشیدن شال و روسری‌های ژاکارد برابر است با اصالت و شکوه در استایل هر بانوی خوش‌سلیقه‌ای. این روسری‌ها بیشتر برای مجالس استفاده می‌شوند و جنبه رسمی‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند.

نکات مهم برای انتخاب شال و روسری

جدید ترین مدل های شال و روسری ترند سال 2024

اینکه شما بخواهید پیرو مد باشید و همیشه لباس‌ها و پوشش‌تان براساس جدیدترین مدل‌های سال باشد، کار چندان راحتی نیست، چراکه صنعت مد به‌طور دائم درحال نوآوری و عرضه مدل‌های جدید است‌. برای انتخاب شال و روسری باید همواره نکات مهمی را در نظر بگیرید. این نکات عبارت‌اند از:

  • گرچه سال ۲۰۲۴، سال رنگ‌های زنده و شاد است، اما باید رنگ شال و روسری با رنگ دیگر لباس‌های‌تان و حتی سبک آرایشی‌تان تناسب داشته باشد.
  • توجه به سبک لباس و رسمی یا مجلسی‌بودن آن و تناسب با شال و روسری. به‌طور مثال نمی‌توان روسری حریر را در مهمانی‌های رسمی پوشید یا در محل کار بهتر است شال و روسری‌هایی انتخاب کنید که لیز نباشند و مدام نباید آن‌ها را روی سرتان تنظیم کنید.
  • به جنس شال و روسری و کیفیت آن توجه کنید. روسری های ساتن و ابریشمی که از درصد بالایی پنبه تولید شده‌اند، پرزدهی بالایی دارند یا اینکه شال و روسری‌های حریر اگر خیلی نازک باشند با برخورد با انگشتر یا دکمه لباس، نخ‌کش می‌شوند.

خرید شال و روسری از دیجی‌کالا

اگر می‌خواهید مدل‌های ترند و جدید شال و روسری ۲۰۲۴ را مشاهده و خرید کنید، نیازی نیست که در این شرایط آب‌وهوایی و ترافیک خیابان‌ها از این مغازه به آن مغازه بروید. در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا شما می‌توانید تمامی مدل‌های فوق را در تنوع بالای طرح و رنگ و تضمین کیفیت مشاهده و خریداری کنید. خرید شال و روسری به‌صورت آنلاین از سایت دیجی‌کالا علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت شما، می‌تواند هزینه کم‌تری نیز برایتان داشته باشد، چراکه در این مجموعه هر محصولی با قیمت رقابتی و به‌صرفه عرضه می‌شود.

جمع‌بندی

انتخاب شال و روسری شاید کار ساده‌ای به‌نظر برسد اما باید با وسواس زیادی انجام شود تا استایل شما را شیک و به‌روز نشان دهد. مدل‌های مینی اسکارف، ساتن، پلیسه، ژاکارد و مونوکروم از جدیدترین شال و روسری‌های بازار هستند که در تنوع بالای طرح و رنگ عرضه شده‌اند. برای دیدن نمونه‌های جدید و قیمت این محصول می‌توانید به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!