پسری که پدرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد / 24 سال فراری بود


پسری که پدرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد / 24 سال فراری بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس، بیان کرد: در سال 1379 یک فقره قتل به پلیس آگاهی اعلام و ماموران پلیس آگاهی موضوع را مورد بررسی قرار دادند. وی افزود: در تحقیقات...

به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس، بیان کرد: در سال 1379 یک فقره قتل به پلیس آگاهی اعلام و ماموران پلیس آگاهی موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر 23 ساله با پدر خود درگیر و با ضربات سلاح سرد وی را به قتل و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه از قاتل هیچ سر نخی در دست نبوده و توفیقی در جهت دستگیری قاتل فراری حاصل نشده بود، گفت: مجددا مراتب به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان دایره پی‌جویی قتل قرار گرفت و مطلع شدند که قاتل پس از سال‌ها متواری بودن، به اتهام سرقت در زندان شیراز تحمل حبس می‌نماید.

حبیبی با اشاره به اینکه قاتل که در حال حاضر سن وی 47 سال می‌باشد برای بازجویی از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: شهروندان عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز، مشکلات خود را بر طرف کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.


پسری که پدرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد / 24 سال فراری بود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حکم قصاص برای مرد پاکستانی به جرم قتل همکار ایرانی