تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور 36 مصدوم برجا گذاشت


تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور 36 مصدوم برجا گذاشت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه اتوبوس، تریلر و پراید در محور فیروزه- بار جاده نیشابور ۳۶ مصدوم برجا گذاشت.

سید حمید حسینی روز پنجشنبه افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد و برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد و ۳۵ مصدوم توسط آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ نیشابور به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور با اشاره به هشدار‌های سازمان هواشناسی در خصوص شرایط جوی گفت: برای امروز و فردا، جمعه لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و صاعقه در استان بر اثر بارش‌ها پیش‌بینی شده است که نیازمند توجه ویژه تمام شهروندان بویژه رانندگان و مسافران است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با زیر پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان خدمات ارائه می‌دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


برخورد قطار با کامیون در سوئد