ورود 14 هواپیمای اورهال شده به ناوگان هوایی کشور


ورود 14 هواپیمای اورهال شده به ناوگان هوایی کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۱۴ فروند هواپیمای اورهال شده طی دوسال گذشته وارد ناوگان هوایی شده که تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت.

ورود 14 هواپیمای اورهال شده به ناوگان هوایی کشور

به گزارش راهبرد معاصر، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه نوسازی ناوگان هوایی کشور و همچنین واردات هواپیمای مسافری در دستور کار دولت است گفت: همزمان با افزایش تقاضای مسافری، دولت برنامه واردات هواپیما را با جدیت دنبال کرده و تمامی شرکت های هواپیمایی این موضوع را اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر قیمت‌ها، خودکفایی در تعمیر قطعه و تامین قطعات با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و بومی از جمله مهمترین برنامه ها برای نوسازی ناوگان هوایی است گفت: اورهال و تعمیر ناوگان هوایی داخل کشور و همچنین کشورهای همسایه از مهم ترین رویکردهای صنعت هوایی است‌.

یازرلو بیان کرد: طی دو سال گذشته ۶۶ فروند هواپیما در تایپ‌های مختلف وارد کشور شد که هفت فروند هواپیمای سبک با کاربری‌های آموزشی بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: با بررسی برخی هواپیماهای زمین‌گیر از نظر ایمنی و صرفه اقتصادی، تاکنون ۱۴ فروند هواپیما به ناوگان بازگشته‌اند و با در نظر گرفتن مجموع ناوگان وارداتی و اورهال شده، ۹۲ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر از آغاز دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته به ناوگان هوایی کشور ملحق شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام مهم «گوترش» به مناسبت شهادت «سید ابراهیم رئیسی»