نمایش جاذبه‌های شیراز در پایتخت


نمایش جاذبه‌های شیراز در پایتخت

نمایشگاه عکس جاذبه‌های شیراز با عنوان «نقش بهشت» به مناسبت گرامیداشت هفته شیراز، در محل دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی در تهران برپا شد.

نمایش جاذبه‌های شیراز در پایتخت

به گزارش ایران اکونومیست، آیین افتتاح نمایشگاه عکس جاذبه‌های شیراز با عنوان «نقش بهشت» به مناسبت گرامیداشت هفته شیراز، پنجشنبه- ۲۰ اردیبهشت ماه- با حضور محمدحسن اسدی شهردار شیراز، حمیدرضا غلامزاده دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی و جمعی از سفرا و دیپلمات‌های خارجی از کشورهای جمهوری کره، فیلیپین، رومانی، هند و نمایندگانی از سازمان‌های بین‌المللی از جمله رییس مؤسسه فرهنگی اکو و مدیر مرکز فرهنگی سوامی ویوکانندا هند در محل دبیرخانه این مجمع در تهران برگزار شد.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز در این آیین، شیراز را نمایشگاهی به قدمت تاریخ و اصالت یک تمدن کهن توصیف کرد که «نقش بهشت» قابی کوچک از آن را به تصویر کشیده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه شهرهای تاریخی هدف اصلی این رویداد را اعلام آمادگی شهرداری شیراز برای همکاری‌های دو و چندجانبه برای ایجاد مفاهمه و دوستی از طریق شناخت و درک متقابل دانست و ابراز امیدواری کرد که این رویداد آغازی برای تعاملات گسترده فرهنگی باشد.

حمیدرضا غلامزاده دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی نیز در این آیین ضمن تبریک هفته شیراز و اشاره به عنوان کسب‌ شده توسط شیراز به عنوان پایتخت محیط‌زیست مجمع شهرهای آسیایی در سال ۲۰۲۴، این شهر را به عنوان یکی از اعضای فعال مجمع شهرداران آسیایی معرفی کرد.

دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی، نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری شیراز را اقدامی خوش یمن و مقدمه‌ای برای دیگر رویدادها و همکاری‌های بین‌المللی برشمرد.

نمایشگاه «نقش بهشت» به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و مشارکت و میزبانی مجمع شهرداران آسیایی برپا شد و تا ۲۳ اردیبهشت ماه در دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی دایر است و بازدید از آن از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!