وحشت اسرائیل از تهدید بایدن


وحشت اسرائیل از تهدید بایدن

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد مقامات اسرائیلی در پی تهدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تعلیق برخی از کمک های نظامی واشنگتن نشستی تشکیل می دهد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان روز پنجشنبه به وقت محلی به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد: پس از اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت، اگر اسرائیل حمله زمینی تمام‌عیار به شهر رفح را انجام دهد، کابینه‌های جنگ و امنیتی اسرائیل عصر پنجشنبه تشکیل جلسه خواهند داد.

به گفته این مقامات، تهدید بایدن مبنی بر تعلیق برخی کمک های نظامی موضوع اصلی گفتگو خواهد بود. کابینه جنگ رژیم اسرائیل ارزیابی‌ها در مورد مهمات باقی‌مانده اسرائیل، مدیریت آنها در آینده و آینده حملات نظامی اسرائیل را بررسی خواهد کرد.

سی ان ان گزارش داد: در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که تهدید بایدن اسرائیل را از گسترش حملات نظامی در رفح منصرف کند و مقامات اسرائیلی به طور علنی و خصوصی از اینکه معتقدند آمریکا اسرائیل را در یک لحظه حساس در جنگ رها کرده است، مخالفت و خشم خود را ابراز کرده اند.

وحشت اسرائیل از تهدید بایدن

به گفته آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل (آنروا)، عملیات نظامی اسرائیل در رفح، دست کم ۸۰ هزار فلسطینی را آواره کرده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تسلیت رهبر انقلاب/ اعلام 5 روز عزای عمومی در پی شهادت ابراهیم رئیسی