به بودجه ورزش بانوان حساس هستم/ نظارت بر باشگاه های بانوان بیشتر شود


به بودجه ورزش بانوان حساس هستم/ نظارت بر باشگاه های بانوان بیشتر شود

اقتصادنیوز: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی اختصاصی بسیاری برای بانوان در کشور وجود دارد گفت: نظارت‌ها بر این باشگاه‌ها باید به صورت قوی و میدانی صورت گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث هاشمی،وزیر ورزش و جوانان شامگاه پنجشنبه در همایش مدیران ورزش بانوان کشور در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهزا (س) در قم گفت: برغم تلاش‌های خوبی که تا به امروز در مباحث اخلاقی و فرهنگی انجام شده، نیاز بیشتر به نظارت بر باشگاه‌های ورزشی بانوان وجود دارد.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی اختصاصی بسیاری برای بانوان در کشور وجود دارد گفت: نظارت‌ها بر این باشگاه‌ها باید به صورت قوی و میدانی صورت گیرد.

وزیر ورزش همچنین بودجه ورزش بانوان را نیز یکی از موضوع‌های اساسی دانست و بیان داشت: به این مساله حساس هستم، خیلی اعتقاد ندارم که بودجه ورزش بانوان را در کشور درصدی کنیم.

خبر مرتبط
تاج به وزیر ورزش نامه زد / ماجرا چیست؟

اقتصادنیوز: رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

وی در ادامه افزود: در پایان سال وقتی ارزیابی می‌کنیم، مشخص می‌شود همان درصدی هم که پیش‌بینی کرده‌ایم به ورزش بانوان نرسیده است

خبر مرتبط
ضرب الاجل وزیر ورزش برای فدراسیون فوتبال/کرامت بانوان زیر سؤال رفته، رسیدگی کنید

اقتصاد نیوز : وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا|کودک فرهمند سوژه عکاسی شد + فیلم