قاتل فراری رباط کریم قبل خروج از کشور دستگیر شد


قاتل فراری رباط کریم قبل خروج از کشور دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری قاتل فراری در شهرستان ارومیه قبل از هر اقدامی برای خروج از کشور خبر داد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری پلیس، سرهنگ تیمور کلانتری رور پنجشنبه در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل مرد ۳۵ ساله در محدوده کلانتری ۱۵ منجیل آباد که در جریان درگیری با استفاده از سلاح گرم به قتل رسیده بود و هویت قاتل برای پلیس محرز و مشخص شده بود لذا دستگیری قاتل فراری در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: ماموران پلیس آگاهی با وصول پرونده، بررسی های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی خود را برای دستگیری قاتل آغاز کرده و موفق به شناسایی محل اختفای وی در یکی از استان های غربی کشور شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از اطمینان از حضور قاتل فراری در مخفیگاهش در شهرستان ارومیه، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، قاتل را قبل از هر اقدامی برای خروج از کشور در ارومیه دستگیر کردند که متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

سرهنگ کلانتری با اشاره به اینکه علت وقوع قتل، اختلافات ملکی بود که متهم در بازجوئی های پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نیاز تهران به 7 میلیون قبر