فرماندار تهران: 3700 صندوق رای در کل حوزه انتخابیه تهران وجود دارد


فرماندار تهران: 3700 صندوق رای در کل حوزه انتخابیه تهران وجود دارد

احمد قیومی فرماندار تهران با اشاره به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دوازدهم گفت: امروز برای اولین بار رای گیری به صورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس آغاز شد.

فرماندار تهران با بیان اینکه تمام صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به صورت الکترونیکی است، گفت: در کل حوزه انتخابیه تهران نزدیک به ۳۷۰۰ صندوق رای و در شهر تهران ۲۸۷۴ صندوق رای برای ثبت آرای مردم وجود دارد

به گزارش ایسنا، احمد قیومی فرماندار تهران با اشاره به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دوازدهم گفت: امروز برای اولین بار رای گیری به صورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس آغاز شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری راس ساعت ۸ صبح با دستگاه تمام الکترونیک رای دادند رای گیری در کل حوزه انتخابیه تهران در حال انجام است و شهروندان می‌توانند در ساعات ابتدایی در شعبه‌ها حضور پیدا کرده و رای خود را ثبت کنند.

فرماندار تهران با بیان اینکه تمام صندوق‌های اخذ رای الکترونیک است، گفت: در کل حوزه انتخابیه تهران نزدیک به ۳۷۰۰ صندوق رای و در شهر تهران ۲۸۷۴ صندوق رای برای ثبت آرای مردم وجود دارد. ۳۱۱صندوق سیار نیز برای جمع آوری رای در اماکنی همچون بیمارستان ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی که امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارد، حضور پیدا خواهند کرد.

قیومی همچنین بیان کرد: طبق قانون برای ثبت رای ۵ اوراق هویتی کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، گذرنامه و پایان خدمت برای اخذ رای مورد قبول است و امکان رای دادن وجود دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهارشنبه تعطیل است / امتحانات لغو شد