هواوی پیورا 70 اولترا در رتبه‌بندی دوربین DxOMark رتبه نخست را کسب کرد


هواوی پیورا 70 اولترا در رتبه‌بندی دوربین DxOMark رتبه نخست را کسب کردتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه کارشناسان وبسایت DxOMark جدیدترین گوشی پرچمدار هواوی...

هواوی پیورا 70 اولترا در رتبه‌بندی دوربین DxOMark رتبه نخست را کسب کرد
هواوی پیورا 70 اولترا در رتبه‌بندی دوربین DxOMark رتبه نخست را کسب کرد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

کارشناسان وبسایت DxOMark جدیدترین گوشی پرچمدار هواوی موسوم به پیورا 70 اولترا را به‌عنوان برترین گوشی هوشمند دوربین‌دار جهان معرفی کرد. این گوشی با کسب امتیاز 163 رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

این دوربین همه منظوره در شرایط مختلف عکس‌برداری، داخل یا خارج از فضاهای مسقف و در تمامی شرایط نوری عملکردی فوق‌العاده از خود ارائه می‌دهد. به گفته DxOMark نقاط قوت دوربین هواوی پیورا 70 اولترا شامل پایداری فوق‌العاده، بزرگنمایی بی‌بدیل، عملکرد پرتره عالی و حالت ماکرو بسیار قدرتمند است.

پایداری عالی (Consistent Excellence) بدان معناست که تصاویر ثبت شده توسط گوشی کیفیتی فوق‌العاده داشته و عملکرد دوربین در زمینه نورپردازی، پردازش رنگ و فوکوس خودکار عالی به‌نظر می‌رسد. این موارد، ثبت عکس‌های پایدار و چشمگیر را تضمین می‌کنند.

هواوی پیورا 70 اولترا استاندارد جدیدی را برای زوم عکس تعریف نموده و در تمامی سطوح بزرگنمایی، جزئیات واضحی را ثبت می‌کند. ترکیب فوکوس خودکار سریع و دقیق با دیافراگم متغیر به‌معنای ثبت تصاویر پرتره خیره‌کننده‌ است. مات‌شدگی طبیعی پس‌زمینه و جداسازی دقیق سوژه، ثبت تصاویر فردی و گروهی زیبا را تضمین می‌کند.

هواوی پیورا 70 اولترا در رتبه‌بندی دوربین DxOMark رتبه نخست را کسب کرد

عملکرد عکاسی کلوزآپ و ماکرو در گوشی بهبود یافته و در نتیجه‌ تصاویری واضح با جزئیات استثنایی به ثبت می‌رسند. اگرچه عملکرد دوربین در زمینه عکاسی بسیار چشمگیر است؛ اما تیم DxOMark به نقاط ضعفی در زمینه ضبط ویدیو پی برده است.

بی‌ثباتی و از دست رفتن جزئیات خصوصا در فضاهای کم‌نور می‌تواند کیفیت تجربه کاربری را تا حدود زیادی تضعیف نماید. سیستم دوربین پشتی هواوی پیورا 70 اولترا از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با فرمت اپتیکی 1 اینچی، گشودگی دیافراگم متغیر در محدوده f/1.6 تا f/4.0 و ویژگی تثبیت‌کننده Sensor shift، ماژول فوق‌عریض 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر تله‌فوتو ماکرو با رزولوشن 50 مگاپیکسل، گشودگی دیافراگم f/2.1 و قابلیت OIS تشکیل شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تجهیز بیش از 100 آزمایشگاه تحقیقاتی با ابزارهای شناختی ایران‌ساخت