مشکل سوخت کامیونداران حل شد


مشکل سوخت کامیونداران حل شد

به گزارش رکنا، جلیل سالاری ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حاشیه نشست خبری در گفتگو...

به گزارش رکنا، جلیل سالاری ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حاشیه نشست خبری در گفتگو با خبرنگار رکنا، درخصوص مشکل سوخت کامیونداران گفت: مشکل سوخت کامیونداران طی جلساتی با مجموعه سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای و شهرداری ها، هماهنگ و حل شد. بخشی از مشکل کامیونداران در حوزه مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نبود، زیرا سهمیه سوخت براساس پیمانه ای که اعلام می شود و براساس جدول سهمیه پایه و جدول پیمایش اختصاص داده می شود.

وی در پاسخ به خبرنگار رکنا که مشکل کامیونداران تعیین سهمیه سوخت براساس جدول پیمایش 12 سال گذشته است، گفت: کامیوندارانی که درخصوص تخصیص سهمیه براساس جدول پیمایش دچار مشکل هستند، قرار شد آمار و ارقام ارائه شود و بعد از کنترل در سامانه، اگر موضوعی وجود داشته باشد، حل و فصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به این سوال که به گفته کامیونداران کارت سوخت آزاد در جایگاه های همه استان ها و شهرستان های کشور موجود نیست، گفت: کارت آزاد کارت اضطراری است. هم اکنون برای همه کامیونداران براساس بارنامه و باربرگ سهمیه سوخت اختصاص می یابد و در حوزه مجموعه حمل و نقل به میزان عملکرد و براساس گزارش، آمار و اطلاعاتی که دستگاه ها و سازمان های متولی حمل و نقل درون شهری و برون شهری در اختیار سامانه قرار می دهند، به میزان کافی سوخت تعلق می گیرد.

سالاری درخصوص تن بر کیلومتر که مشکل دیگر کامیونداران است، گفت: در این خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنایی را در نظر گرفته بود و قرار بر این شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت این معیار را بررسی کند و اگر نیاز به بازنگری داشته باشد، اقدامات لازم در این حوزه صورت خواهد گرفت.


مشکل سوخت کامیونداران حل شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!