جورجینیو با آرسنال تا 2025 تمدید کرد


جورجینیو با آرسنال تا 2025 تمدید کرد

جورجینیو قراردادش با آرسنال را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

جورجینیو با آرسنال تا 2025 تمدید کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ جورجینیو هافبک ایتالیایی که در ژانویه ۲۰۲۳ از چلسی به آرسنال پیوست قراردادش را با توپچی‌ها تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

جورجینیو پس از تمدید قراردادش با آرسنال گفت: این واقعا مثبت بود، زیرا من بلافاصله بخشی از چیزی بزرگ را احساس کردم. احساس می‌کردم درگیر هستم و واقعاً در مکان خوبی هستم. همیشه اینطور نیست، بنابراین وقتی چیزی شبیه به این را احساس می‌کنید، چیز مهمی است.

او ادامه داد: من واقعاً از ماندن خوشحالم، زیرا این یک افتخار است که بخشی از این خانواده باشم. خانواده من خوشحال هستند، ما واقعاً خوب هستیم و چیز‌های بیشتری در راه است.

آرتتا نیز در این خصوص گفت: ما خوشحالیم که جورجی قرارداد جدیدی با ما امضا کرده است. جورجی بخش مهمی از تیم ما است، یک الگو با مهارت‌های رهبری عالی و توانایی سبک بازی منحصر به فرد که باعث می‌شود همه اطرافیان او در زمین بهتر شوند.

او ادامه داد: ما بسیار خوشحالیم که جورجی و خانواده اش با ما تعهد کرده اند و همه ما برای ادامه این سفر با هم هیجان زده هستیم.

ادو مدیر ورزشی توپچی‌های لندنی بیان کرد: ما بسیار خوشحالیم که جورجی قرارداد خود را با ما تمدید کرد. او با حرفه‌ای بودن و موفقیت خود نشان دهنده چیزی است که ما اینجا در آرسنال داریم.

او اضافه کرد: من می‌دانم که همه در باشگاه بسیار هیجان زده خواهند بود که جورجی به همراهی ما ادامه می‌دهد، نه تنها بازیکنان و مربیان، بلکه تمام کادر فنی در پشت صحنه نیز. خیلی خوب است که ژورگینیو در کنار ما باقی می‌ماند، زیرا ما به ساختن ادامه می‌دهیم. بهتر و قوی‌تر باش./باشگاه خبرنگاران جوان


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی آخرین وضعیت حریفان احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمان آسیا + سند