مشخصات دوربین گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد


مشخصات دوربین گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه شرکت سونی خبر معرفی گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 6 در روز 15 مه (26 اردیبهشت...

مشخصات دوربین گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد
مشخصات دوربین گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

شرکت سونی خبر معرفی گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 6 در روز 15 مه (26 اردیبهشت ماه) را مورد تائید قرار داده است. اگرچه این گوشی هوشمند هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است؛ اما اکنون به لطف تصاویر تبلیغاتی لو رفته بسیاری از مشخصات کلیدی آن از جمله اطلاعات مربوط به دوربین فاش شده است.

بر این اساس اکسپریا 1 مارک 6 در هر 3 دوربین خود از سنسورهای برند LYTIA استفاده خواهد کرد. اکنون جدیدترین اطلاعات لو رفته توسط یک افشاگر با شناسه HT Felix، مشخصات تمامی دوربین‌های اکسپریا 1 مارک 6 را آشکار می‌کند.

با کمال تعجب گفته شده که اکسپریا 1 مارک 6 و اکسپریا 10 مارک 6 از سنسورهای دوربین مشابه اما برای اهدافی متفاوت استفاده می‌کنند. به گفته فرد افشاگر، اکسپریا 1 مارک 6 مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 24 میلی‌متری و سنسور LYT800 ساخت شرکت سونی با فرمت اپتیکی 1/1.4 اینچی است.

ماژول فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور LYT600 با فرمت اپتیکی 1/2 اینچی و فاصله کانونی 16 میلی‌متری است. دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی نیز از سنسور LYT500 با فرمت اپتیکی 1/2.9 اینچی و فاصله کانونی 85 تا 170 میلی‌متری بهره می‌گیرد.

مشخصات دوربین گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی در مقایسه با حسگرهای 12 مگاپیکسلی موجود در مدل نسل قبلی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه خواهند کرد.

برای مقایسه جالب است بدانید که بر اساس گزارش‌ها اکسپریا 10 مارک 6 مجهز به دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض با سنسورهای LYT600 و LYT500 خواهد بود. بعلاوه پوشش *Zeiss T احتمالا به‌صورت انحصاری در اکسپریا 1 مارک 6 قابل دسترس خواهد بود. تصاویر تبلیغاتی پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که اکسپریا 1 مارک 6 دارای سنسور تصویربرداری Exmor T برای موبایل بوده و این سنسور احتمالا بر پایه حسگر LYT800 تولید خواهد شد.

مشخصات دوربین گوشی اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد

انتظار می‌رود که اکسپریا 1 مارک 6 مجهز به یک نمایشگر اولد با نسبت ابعاد 19.5:9 باشد. این پنل به لحاظ ابعادی تغییرات قابل‌توجهی را نسبت به نمایشگر 21:9 اکسپریا 1 مارک 5 تجربه خواهد کرد. بعلاوه روشنایی این نمایشگر در مقایسه با مدل نسل قبلی 1.5 برابر بیش‌تر خواهد بود.

تصاویر تبلیغاتی فاش شده به وجود سیستم تهویه حرارت بهبودیافته اشاره دارند. این سیستم هنگام استفاده از دوربین در فضاهای غیرمسقف مفید واقع خواهد شد. این موارد تنها جزئیات فاش شده تا به این لحظه محسوب می‌شوند. با این‌حال توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

Realme GT Neo 6 معرفی شد؛ روشن‌ترین گوشی دنیا با نمایشگر 6000 نیتی و تراشه اسنپدراگون 8...