خدای جنگ Ragnarok بازی اختصاصی بعدی برای سیستم‌های خانگی


خدای جنگ Ragnarok بازی اختصاصی بعدی برای سیستم‌های خانگی

در حالی که قرار است هفته آینده شاهد انتشار نسخه PC از بازی Ghost of Tsushima باشیم به نظر می‌رسد سونی کار انتشار بازی اختصاصی بعدی خود برای سیستم‌های خانگی را آغاز کرده است. گزارشی که امروز در دسترس قرار گرفت نشان می‌دهد که نسخه PC از بازی God...

در حالی که قرار است هفته آینده شاهد انتشار نسخه PC از بازی Ghost of Tsushima باشیم به نظر می‌رسد سونی کار انتشار بازی اختصاصی بعدی خود برای سیستم‌های خانگی را آغاز کرده است. گزارشی که امروز در دسترس قرار گرفت نشان می‌دهد که نسخه PC از بازی God of War: Ragnarok در راه است و در آینده نزدیک در دسترس کاربران سیستم‌های خانگی قرار می‌گیرد.

انتشار نسخه PC از بازی God of War که در اوایل سال 2022 میلادی صورت گرفت اتفاقی جذاب برای کاربران سیستم‌های خانگی بود و به دستاورد مالی بسیار خوبی نیز برای سونی تبدیل شد. با توجه به این موضوع انتظار می‌رفت که انتشار نسخه سیستم‌های خانگی از بازی God of War: Ragnarok نیز در دستور کار این شرکت قرار بگیرد. گزارشی که امروز در دسترس قرار گرفت تایید می‌کند که این بازی هم اکنون در دست ساخت است و بزودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. در این گزارش به زمان انتشار و معرفی این بازی نیز اشاره شده است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی Dsogaming، به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد سونی با همکاری استودیوهای خود مشغول توسعه نسخه PC از بازی God of War: Ragnarok است. این گزارش نشان می‌دهد که قرار است در ماه جاری میلادی (می) شاهد رونمایی از این بازی باشیم و در سال 2024 نیز انتشار این بازی برای سیستم‌های خانگی آغاز می‌شود. البته هنوز زمان دقیقی برای انتشار نسخه PC از این بازی در نظر گرفته نشده است.

برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهند که سونی قصد دارد ظرف یکی دو هفته آینده رویداد گیمینگ جدیدی برگزار کند. ممکن است معرفی نسخه PC از بازی خدای جنگ Ragnarok در این رویداد صورت بگیرد. در سال 2022 استودیو Jetpack Interactive مسئولیت پورت و آماده سازی نسخه PC از بازی God of War را برعهده داشت؛ به همین دلیل انتظار می‌رود کار توسعه نسخه سیستم خانگی از بازی Ragnarok نیز به همین استودیو سپرده شود. بعید به نظر می‌رسد که استودیو Nixxes در پورت این بازی دخالتی داشته باشد؛ چرا که این استودیو هم اکنون کار آماده سازی نسخه PC از بازی Ghost of Tsushima را در دست دارد.

باید دید نسخه PC از بازی God of War: Ragnarok در هنگام عرضه از کدام‌ یک از فناوری‌های NVIDIA DLSS، AMD FSR و Intel XeSS پشتیبانی خواهد کرد. حتی ممکن است بتوانیم در این بازی به فناوری Frame Generation دسترسی پیدا کنیم که بهبود نرخ فریم و عملکرد کلی بازی را به دنبال خواهد داشت. بعید به نظر می‌رسد فناوری Ray Tracing جزیی از بازی خدای جنگ Ragnarok باشد؛ چرا که آن نیز قرار است همچون نسخه PC از بازی God of War، پورت ساده‌ای از نسخه پلی استیشن خود باشد.

با توجه به این موضوع انتظار نمی رود که نسخه PC از این بازی نسبت به نسخه عرضه شده برای کنسول PS5 دارای قابلیت‌های گرافیکی بیشتری باشد. مطمئناً با معرفی رسمی نسخه سیستم‌های خانگی از این بازی اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های گرافیکی آن در دسترس قرار می‌گیرد. بازی God of War: Ragnarok اواخر سال 2022 میلادی برای کنسول‌های بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و تاکنون توانسته است نمرات و جوایز بسیار خوبی را از سوی کارشناسان و صاحب ‌نظران دریافت کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ که باید تماشا کنید