درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ از توقف در این مکان‌ها خودداری کنید


درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ از توقف در این مکان‌ها خودداری کنید

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: رانندگان توجه کنند که از تخلفات ساکن، پارک دوبله و توقف در محل ممنوع در مراکز اخذ رای جدا خودداری کنید.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ، از وضعیت مناسب ترافیک تهران در دومین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از پارک دوبل و توقف در محل‌های رای گیری خودداری کنید.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفتگو با خبرنگاران، درباره تمهیدات ویژه پلیس راهور تهران بزرگ در روز انتخابات گفت: در روز ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پلیس از ساعات ابتدایی صبح در حالت آماده باش قرار دارد و برای آسودگی مردم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی با اشاره وضعیت ترافیکی پایتخت در روز انتخابات افزود:در بررسی‌های دوربین‌های پلیس مشخص شد در حال حاضر ترافیک پایتخت در شرایط مناسبی قرار دارد و اطراف مراکز انتخابات نیز تردد با سهولت انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست برای تسهیل در تردد و خلوتی معابر در ساعات ابتدایی روز در محل اخذ رای حضور پیدا کنند و ادامه داد: رانندگان توجه کنند که از تخلفات ساکن، پارک دوبله و توقف در محل ممنوع در مراکز اخذ رای جدا خودداری کنید.

موسوی پور گفت: همکاران بنده در اطراف محل‌های اخذ رای تا زمان پایان زمان انتخابات حضور دارند و با سد معبرها، تخلفات ساکن و پارک دوبل درمحل‌های پرتردد برخورد می‌کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ساعات ابتدایی روز جمعه با جمعی از معاونین پلیس راهور تهران بزرگ در محل اخذ رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق آراء انداختند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصمیم دولت در خصوص تعطیلی کشور