ژنرال مارک میلی: ما به عنوان آمریکا، بیگناهان زیادی را کشتیم


ژنرال مارک میلی: ما به عنوان آمریکا، بیگناهان زیادی را کشتیم

«قبل از آن که همگی از اقدامات اسرائیل تبری بجوییم و من در قبال مرگ غیرنظامیان در غزه احساس ناراحتی کنم، نباید فراموش کنیم که ما به عنوان آمریکا بی گناهان بسیاری را در موصل عراق و رقه سوریه و ۱۲۰۰۰ غیرنظامی بی گناه فرانسوی را کشتیم.»

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا با اذعان به جنایات انجام شده توسط آمریکا و در توجیهی عجیب برای حمایت‌های کشورش از کشتار هزاران غیرنظامی فلسطینی در هفت ماه حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: ما افراد بی گناه زیادی را کشته ایم و شایسته انتقاد از کشتار اسرائیل نیستیم!

به گزارش ایسنا، مارک میلی، رئیس سابق ستاد ارتش آمریکا در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حاشیه حضور در نمایشگاه هوش مصنوعی در واشنگتن گفت: قبل از آن که همگی از اقدامات اسرائیل تبری بجوییم و من در قبال مرگ غیرنظامیان در غزه احساس ناراحتی کنم، نباید فراموش کنیم که ما به عنوان آمریکا بی گناهان بسیاری را در موصل عراق و رقه سوریه و ۱۲۰۰۰ غیرنظامی بی گناه فرانسوی را کشتیم.

او افزود: ما ۶۹ شهر ژاپن از جمله هیروشیما و ناگازاکی را ویران کردیم. ما مردم را به تعداد زیادی سلاخی کردیم، مردم بیگناهی که هیچ ارتباطی با دولت خود نداشتند، مردان، زنان و کودکان. جنگ چیز وحشتناکی است. اما اگر قرار است معنی داشته باشد، اگر قرار است حس اخلاقی داشته باشد، باید یک هدف سیاسی وجود داشته باشد و باید به سرعت با کمترین هزینه و با سرعت انجام شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است