آیا مدارس فردا تعطیل هستند ؟


آیا مدارس فردا تعطیل هستند ؟

تعطیلی مدارس فردا شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403 واقعیت دارد؟

تعطیلی مدارس شنبه 22 اردیبهشت

به گزارش دلگرم به نقل از خبرآنلاین: همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شایعه‌ تعطیلی مدارس در روز شنبه بیست دوم اردیبهشت میان برخی از رسانه‌ها دست به دست می‌چرخد.

این درحالی است که تا زمان تنظیم این گزارش خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است.

آیا مدارس فردا شنبه تعطیل شدند ؟

با توجه به انتخابات در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت احتمال دارد که کار شمارش ارا در حوزه‌های انتخابیه که در مدارس رای گیری می‌شود، باعث شود مدارس تعطیل شود.

در انتخابات ۱۱ اسفند رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد با توجه به اینکه بیشتر فرهنگیان ما مشغول بحث فرآیند انتخابات و شمارش آرا هستند، کلیه مدارس استان تهران تعطیل و بسیاری از شهرهای دیگر تعطیل شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مقارن ساعت ۸/۰۰ صبح امروز جمعه با دستور وزیر کشور، در ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان ایران اسلامی آغاز شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمدی وحیدی صبح جمعه ) با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در وزارت کشور، با عنایت به ذات باری تعالی، توجهات اهل بیت(ع) و به نام نامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز اخذ رای در۱۵ استان کشور برای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به طور رسمی اعلام کرد.

وی افزود: برای همه عزیزانی که درشعب اخذ رای مشغول کار هستند، هیات های اجرایی، بازرسان، فرمانداران، استانداران و ستادهای هماهنگ کننده و تبلیغاتی آرزوی موفقیت و توفیق داریم که انشا الله درخدمت به مردم در اخذ رای که امانت الهی است، بیش از پیش موفق باشند.

از ویژگی های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور مردم در پای صندوق های رای الکترونیکی در هشت حوزه از ۲۲ حوزه انتخابیه از جمله تهران است و مقام های مسوول از جمله وزیر کشور بر اهمیت مشارکت مردم مانند دور نخست انتخابات که در ۱۱ اسفند ماه پارسال برگزارش شد، تاکید کرده اند.

در مرحله دوم انتخابات مجلس ۴۵ نماینده جدید باید در۲۲ حوزه انتخاب شوند. در حوزه‌هایی که بیش از دو نماینده در مرحله دوم دارند، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می شود.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور ­۱۵ استان، ­­۴۷ فرمانداری و ۸۱ بخشداری تا پایان ساعت قانونی یعنی ۱۸/۰۰ عصر امروز درگیر این مرحله از انتخابات هستند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور ۱۱ هزارو ۵۰۰ شعبه در ۱۵ استان کشور امروز آماده اخذ رای از مردم شریف ایران اسلامی هستند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم شورای اسلامی دوم خرداد ماه امسال تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم هفتم خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!