امضا تفاهم‌نامه طرح‌های فشار افزایی میدان گازی پارس جنوبی


امضا تفاهم‌نامه طرح‌های فشار افزایی میدان گازی پارس جنوبی

تفاهم‌نامه همکاری انجام خدمات و فعالیت‌های طرح‌های فشار افزایی میدان مشترک پارس جنوبی میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت تاسیسات دریایی به امضا رسید.

امضا تفاهم‌نامه طرح‌های فشار افزایی میدان گازی پارس جنوبی

به گزارش راهبرد معاصر؛ از شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، امیر رضا داستان نریمان سرپرست بازاریابی شرکت تاسیسات دریایی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: به دلیل مشکلات و اهمیت ناترازی گاز در منطقه پارس جنوبی تصمیم بر اجرای طرح فشار افزایی و تشکیل کنسرسیومی از شرکت های پارس کیهان، تاپکوو OTC در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: طبق جلساتی که با شرکت های همکار برگزار شد، مسائل فنی مورد بررسی قرار گرفت تا مشارکت‌های مربوطه در این زمینه صورت گیرد.

به گفته سرپرست بازاریابی شرکت تاسیسات دریایی، این طرح با شرح کار فشار افزایی تعریف شده است.

وی به توانایی و ظرفیت های شرکت تاسیسات دریایی در یارد خرمشهر و ناوگان مجهز و ظرفیت های بالا در نصب عملیات نصب سکوهای دریایی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت پارس کیهان نیز به دلیل ظرفیت و توانمندی در طرح‌های نفت کشور و شرکت تاپکو در ساخت تجهیزات و توربو کمپرسور و شرکت OTC دوست و همکار شرکت تاسیسات دریایی در ساخت و تجهیزات دوار است که در این طرححضور دارند.

براساس این گزارش؛ تفاهم نامه همکاری با موضوع پیشنهاد فنی مالی به شرکت ملی نفت ایران و شرکت های GC طرف قرارداد شرکت ملی نفت ایران در طرح مهم فشار افزایی میادین مشترک گازی پارس جنوبی جهت انجام خدمات و فعالیت های طرح‌های فشار افزایی در ارتباط با ساخت سازه های دریایی، ماشین آلات دوارو کلیه کارهای موضوع این طرح در قالب EPCC با شرکت تاسیسات دریایی به مدیرعاملی حسین شیوا و شهرام الوندی مدیرعامل تاپکو و شاهرخ شیوایی مدیرعامل پارس کیهان و مسعود عارف پور مدیرعامل شرکت OTC در سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت،گاز ،پالایش و پتروشیمی در غرفه تاسیسات دریایی به امضا رسید./تسنیم


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دلیل جدا زندگی کردن جنیفر لوپز و بن افلک فاش شد!