کنسرسیوم پروژه فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی تشکیل شد


کنسرسیوم پروژه فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی تشکیل شد

تفاهم نامه خدمات و فعالیت‌های پروژه فشار افزایی میدان گازی پارس جنوبی امضا شد. در سومین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم نامه همکاری انجام خدمات و فعالیت‌های پروژه‌های فشار افزایی میدان...

کنسرسیوم پروژه فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی تشکیل شد
تفاهم نامه خدمات و فعالیت‌های پروژه فشار افزایی میدان گازی پارس جنوبی امضا شد.
در سومین روز برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم نامه همکاری انجام خدمات و فعالیت‌های پروژه‌های فشار افزایی میدان مشترک پارس جنوبی میان شرکت تاسیسات دریایی، شرکت OTC، شرکت پارس کیهان و تاپکو به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران؛ در مراسم امضای این تفاهم نامه، امیر رضا داستان نریمان سرپرست بازاریابی شرکت تاسیسات دریایی گفت: به دلیل مشکلات و اهمیت موضوع ناترازی گاز در کشور، تصمیم بر اجرای پروژه فشار افزایی توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی، پارس کیهان، تاپکو و OTC گرفته شد.
وی افزود: طبق جلساتی که با شرکت‌های همکار برگزار شد، مسایل فنی مورد بررسی قرارگرفت تا مشارکت مربوطه در این زمینه صورت بگیرد.
به گفته وی این کنسرسیوم بر اساس شرح کار پروژه فشار افزایی و انجام فعالیت‌های مرتبط با آن تعریف شده است.
وی به توانایی و ظرفیت‌های شرکت تاسیسات دریایی در یارد خرمشهر و ناوگان مجهز و ظرفیت‌های بالا در عملیات نصب سکو‌های دریایی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت پارس کیهان نیز به دلیل ظرفیت و توانمندی در پروژه‌های نفت و گاز کشور، شرکت تاپکو در ساخت تجهیزات و توربو کمپرسور و شرکت OTC در مهندسی و ساخت کمپرسور‌ها و توربین‌های مورد نیاز در پروژه فشار افزایی به این کنسرسیوم وارد شدند.
لازم به یادآوری است؛ تفاهم نامه همکاری با موضوع انجام خدمات و فعالیت‌های پروژه‌های فشار افزایی در ارتباط با ساخت سازه‌های دریایی، تجهیزات دوار و کلیه کار‌های موضوع این پروژه در قالب EPCI با حضور شرکت‌های مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی به مدیرعاملی دکتر حسین شیوا، شهرام الوندی مدیرعامل تاپکو، شاهرخ شیوایی مدیرعامل پارس کیهان و مسعود عارف پور مدیرعامل شرکت OTC در سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنغت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در غرفه شرکت تاسیسات دریایی به امضا رسید.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تهدیدات غیربهره‌وری را می توان به فرصت تبدیل کرد