سرجیو پرز یک فصل دیگر در فورس ایندیا ماندنی شد


فرمول یک ایران – تیم فورس ایندیا اعلام کرد که سرجیو پرز در فصل 2018 برای این تیم مسابقه خواهد داد. فورس ایندیا توانست با اسپانسر های راننده ی مکزیکی برای یک فصل دیگر به توافق برسد و پرز در 2018 یک بار دیگر هم تیمی استبان اکون خواهد بود. استبان اکون و سرجیو...

فرمول یک ایران – تیم فورس ایندیا اعلام کرد که سرجیو پرز در فصل 2018 برای این تیم مسابقه خواهد داد.

فورس ایندیا توانست با اسپانسر های راننده ی مکزیکی برای یک فصل دیگر به توافق برسد و پرز در 2018 یک بار دیگر هم تیمی استبان اکون خواهد بود.

سرجیو پرز یک فصل دیگر در فورس ایندیا ماندنی شد سرجیو پرز یک فصل دیگر در فورس ایندیا ماندنی شد استبان اکون و سرجیو پرز

راننده 27 ساله پیش از این نیز اعلام کرده بود که گزینه های دیگری نیز بر روی میز موجود است اما با این حال درباره ی ماندن در تیم فورس ایندیا گفت:

ماندن در فورس ایندیا همیشه اولویت من بوده است.

فورس ایندیا تیمی بوده که همیشه به من اجازه داده است تا به عنوان یک راننده استعداد های خود را به نمایش بگذارم، و من از ماندن در اینجا بسیار خوشحالم.

من به آنچه که در اینجا کسب کردم افتخار می کنم و فکر می کنم که چیزهای بیشتری در راه است.

کار تیم برای توسعه ماشین و کسب جایگاه چهارمی در 2017 بسیار عالی بوده و در پایان هم باید بگویم که تصمیم گیری درباره ی ادامه کار با فورس ایندیا بسیار آسان بوده است.

به نظر می رسد که قرارداد راننده مکزیکی با فورس ایندیا برای یک سال باشد زیرا بعد از 2018 گزینه های مرسدس، فراری و ردبول در دسترس خواهند بود.

سرجیو پرز یک فصل دیگر در فورس ایندیا ماندنی شد سرجیو پرز یک فصل دیگر در فورس ایندیا ماندنی شد ویجی مالیا – مدیر فورس ایندیا

ویجی مالیا رئیس این تیم نیز افزود:

در چند سال اخیر، سرجیو نقش مهمی را در تیم ایفا کرده است.

از سال 2014 و پیوستن او به فورس ایندیا، او سیر تکاملی برای تبدیل شدن به سریع ترین و بی نقص ترین راننده مسابقات را به خوبی طی کرد.

در کنار استبان، حفظ سرجیو در فصل آینده به ما ثبات خواهد داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



جریمه سنگین تیم های هاس و فورس ایندیا در آمریکا