هشت سانداکار ایران رقبای خود را شناختند


هشت سانداکار ایران رقبای خود را شناختند

با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای ووشو قهرمانی جهان، هشت عضو تیم ملی کشورمان در بخش ساندا رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان از فردا جمعه به میزبانی روسیه در شهر «کازان» آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان در دو بخش ساندا و تالو به دیدار رقبای خود می رود. آئین قرعه کشی رقابتهای ساندا عصر امروز پنجشنبه برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس در وزن ۵۲- کیلوگرم زنان الهه منصوریان پس از یک دور استراحت، به مصاف برنده مبارزه نمایندگان اندونزی و لبنان می رود. شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم در اولین دیدار سانداکاری از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس با نماینده آمریکا پیکار می کند. مریم هاشمی هم در وزن ۷۰- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و در ادامه با رقیبی از هلند مبارزه خواهد کرد.

اما در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم محسن محمدسیفی پس از یک دور استراحت، با برنده مبارزه سانداکاران مکزیک و اسپانیا رقابت خواهد کرد. یوسف صبری در وزن ۷۵- کیلوگرم ابتدا به مصاف حریفی از یونان می رود و در صورت برتری با سانداکاری از افغانستان مبارزه می کند.

معین تقوی در وزن ۸۵- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف نماینده فرانسه می رود. در وزن ۹۰- کیلوگرم میلاد عارفی مقام نیز دور اول استراحت دارد و در ادامه به مصاف نماینده قزاقستان می رود. حمیدرضا قلی پور هم در وزن ۹۰+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، ووشوکاری از لبنان را پیش رو دارد.

این دوره از مسابقات از فردا در سالن «ژیمناستیک» شهر کازان آغاز و چهار روز به طول خواهد انجامید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!