میسی ویلیامز اخبار مربوط به تاریخ پخش فصل آخر سریال Game of Thrones را رد کرد


میسی ویلیامز اخبار مربوط به تاریخ پخش فصل آخر سریال Game of Thrones را رد کرد

«میسی ویلیامز» (Maisie Williams) ساعاتی قبل اعلام کرد اخباری که درباره تاریخ پخش فصل آخر سریال Game of Thrones در فصل بهار منتشر شده بود، اشتباه بوده و قدیمی است. تا هفته گذشته کسی نمی‌دانست که سریال دقیقا در چه تاریخی پخش می‌شود تا اینکه طبق اخباری که منتشر شد، خبرگزاری‌ها گفتند که...

«میسی ویلیامز» (Maisie Williams) ساعاتی قبل اعلام کرد اخباری که درباره تاریخ پخش فصل آخر سریال Game of Thrones در فصل بهار منتشر شده بود، اشتباه بوده و قدیمی است.

میسی ویلیامز اخبار مربوط به تاریخ پخش فصل آخر سریال Game of Thrones را رد کرد

تا هفته گذشته کسی نمی‌دانست که سریال دقیقا در چه تاریخی پخش می‌شود تا اینکه طبق اخباری که منتشر شد، خبرگزاری‌ها گفتند که میسی ویلیامز در مصاحبه اخیرش تاریخ پخش فصل نهایی سریال Game of Thrones را فصل بهار اعلام کرده است. البته تاریخی که میسی پیش‌بینی کرده بود با تاریخ‌های دیگر که همه به پخش فصل جدید در تابستان اشاره می‌کردند، مغایرت داشت ولی این احتمال که در فصل بهار شاهد پخش سریال باشیم، آن‌چنان دور از ذهن نبود چو‌ن‌ در رابطه با فصل‌های گذشته این سریال که اکثرا در فصل بهار پخش شده بودند، صدق می‌کرد.

میسی ظاهرا در مصاحبه‌اش گفته بود که فصل هشتم و نهایی سریال Game of Thrones در ماه آپریل سال ۲۰۱۹ (مصادف با فروردین/اردیبهشت سال 1398) پخش می‌شود.

ضبط سریال در ماه دسامبر به پایان می‌رسد و اولین قسمت را در ماه آپریل پخش می‌کنیم. تقریبا چهار ماه طول می‌کشد که ویرایش‌های این قسمت‌های پایانی تمام شود. جزئیات بسیاری در ویرایش‌های نهایی به سریال اضافه می‌شود. نمی‌توان این فصل را با عجله آماده کرد. ما به طرفداران و بینندگان این را مدیونیم که فصل نهایی سریال را به بهترین نحو ممکن در اختیارشان بگذاریم.

بعد از انتشار این خبر، میسی در توییتر خود گفت که اخباری که منتشر شده، بر اساس مصاحبه‌ای بوده که او چندین سال پیش با یکی از سایت‌های خبرگزاری داشته و مربوط به فصل هشتم سریال Game of Thrones نیست.

حالا طرفداران این سریال بی‌صبرانه منتظر فصل هشتم هستند تا ببینند که سرنوشت شخصیت‌های وستروس با وجود تهدید‌ها و خطرات وایت‌واکرها چه می‌شود و متاسفانه با روندی که ساخت سریال در پیش گرفته، باید حداقل دو سال دیگر منتظر این شش قسمت نهایی سرنوشت‌‌ساز بمانیم و کسی از تاریخ دقیق پخش این فصل خبری ندارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
میسی ویلیامز اخبار مربوط به تاریخ پخش فصل آخر سریال Game of Thrones را رد کرد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی Subway Surfers v1.87.0