خبر خوش برای زیدان قبل از دیدار حساس برابر یوونتوس


خسوس وایخو ، مدافع میانی اسپانیایی رئال مادرید شاید به بازی چهارشنبه این تیم مقابل یوونتوس برسد. وضعیت در قلب خط دفاعی رئال مادرید به حدی بحرانی است که همه منتظر روشن شدن وضعیت مصدومیت خسوس وایخو هستند. بازیکنی که به خاطر مشکلاتی که داشت، دربی را از دست داد، با تست‌هایی که امروز انجام داد مشخص شد که مصدومیتی ندارد و تنها از یک کوفتگی...

آمادگی وایخو برای دیدار برابر یوونتوس

خبر خوش برای زیدان قبل از دیدار حساس برابر یوونتوس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۴
خبر خوش برای زیدان قبل از دیدار حساس برابر یوونتوس

وایخو مصدوم نیست و تنها یک کوفتگی او را آزار می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خسوس وایخو ، مدافع میانی اسپانیایی رئال مادرید شاید به بازی چهارشنبه این تیم مقابل یوونتوس برسد.

وضعیت در قلب خط دفاعی رئال مادرید به حدی بحرانی است که همه منتظر روشن شدن وضعیت مصدومیت خسوس وایخو هستند. بازیکنی که به خاطر مشکلاتی که داشت، دربی را از دست داد، با تست‌هایی که امروز انجام داد مشخص شد که مصدومیتی ندارد و تنها از یک کوفتگی رنج می‌برد. به گزارش مارکا، به همین دلیل هم این اجازه به او داده شد تا به صورت انفرادی روی زمین چمن تمرین کند. باید دید فردا او قادر خواهد بود در تمرینات گروهی شرکت کند یا خیر.

در حال حاضر زیدان گزینه‌های زیادی در خط دفاعی ندارد. راموس محروم است و ناچو هم مصدوم. تنها واران در دسترس است و شاید اگر وایخو مصدومیتش را پشت سر بگذارد به عنوان زوج او در خط دفاعی به میدان برود. هر چند که زیدان نشان داده زیاد اهل ریسک نیست و بازیکنی که به تازگی از مصدومیت برگشته را در ترکیب اصلی قرار نمی‌دهد. شاید کاسمیرو در پست جدید ایفای نقش کند.

لوکاس وازکز هم که در دربی ضربه بدی به مچ پایش وارد شده بود، امروز تمرین نکرد و در سالن بدنسازی به ریکاوری مشغول بود. با این حال انتظار می‌رود فردا بدون مشکل در تمرینات شرکت کند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : رئال مادرید, زیدان, سرمربی رئال مادرید, مدافع رئال مادرید, وایخو, یونتوس

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رونمایی از پوستر AFC برای پرسپولیسی ها + عکس