دبیر دبیرستان دوره اول سما لاهیجان معلم نمونه شناخته شد


دبیر دبیرستان دوره اول سما لاهیجان معلم نمونه شناخته شد

ریحانه اکرام نصرتیان دبیر ادبیات دبیرستان دوره اول دخترانه سما لاهیجان در مراسمی به مناسبت هفته معلم از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به عنوان معلم نمونه شناخته و از وی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم لوح تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلاان به وی اهدا و از اکرام نصرتیان به عنوان فردی توانمند قدردانی شد.

مهندس محسن فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل این موفقیت را به اکرام نصرتیان و همه معلمان سما تبریک گفت و خاطرنشان کرد: با توجه تلاش شبانه روزی همکارانم در سما پیش بینی می کردیم که این امر مبارک اتفاق بیفتد و سما لاهیجان همانند سابق محکم به جلو حرکت نماید، چون با توانمندی هایی که این جانب در همکارانم سراغ دارم همه آنها را نمونه می دانم و باورم این است که با تلاش بیشتر در سال های آتی بر افتخاراتمان بیفزاییم.

افتخارآفرینی دفتر پژوهش آموزشکده‌های سما لاهیجان و سیاهکل در سطح کشور

دبیر دبیرستان دوره اول سما لاهیجان معلم نمونه شناخته شددفتر پژوهش آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما لاهیجان در ارزیابی هفته پژوهش 96 موفق شد با کسب رتبه اول مدیر پژوهش و همچنین مسئول برتر باشگاه پژوهشگران کشوری در رقابت با سایر مراکز سما کشور(با درجه متوسط) بر افتخارات این مجموعه آموزشی فرهنگی بیفزاید. در همین راستا باشگاه پژوهشگران سما سیاهکل نیز توانست در رقابت با سایر مراکز سما کشور (با درجه کوچک) به عنوان مسئول برتر کشوری انتخاب شود.

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل با تبریک این موفقیت ارزشمند به راحله میر بلوکی مدیر پژوهش و مسئول باشگاه پژوهشگران سما لاهیجان و یزدان کریمی پاشاکی مسئول برتر باشگاه پژوهشگران سما سیاهکل، مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل را یکی از مراکز فعال و پویا در سطح کشور نام برد و خاطرنشان کرد: با تلاش و همت کارکنان و اساتید این مجموعه آموزشی فرهنگی توانسته ایم در زمینه های فرهنگی، پژوهشی، چاپ مقالات علمی در سایت های معتبر و ... حرفی برای گفتن داشته باشیم و سما لاهیجان و سیاهکل را در سطح کشورز به اهتزاز در آوریم.

محسن فلاح راد افزود: باید با تمام توان سعی کنیم مبنای کارمان انجام کار علمی بر پایه پژوهش و نهادینه کردن پژوهش محوری در اندیشه دانشجویانمان باشد تا بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم و امیدواریم با همکاری بیشتر استادان و صاحبان اندیشه، سما لاهیجان و سیاهکل را در جایگاه شایسته اش قرار دهیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایجاد تسهیلات برای رفت و آمد دانشجویان دانشگاه آزاد به مجتمع ولایت سوهانک