گواردیولا: صلاح را 7 یا 8 سال دیگر باید با آگوئرو مقایسه کرد؛ در آنفیلد باید گل بزنیم چون لیورپول می‌زند!


گواردیولا: صلاح را 7 یا 8 سال دیگر باید با آگوئرو مقایسه کرد؛ در آنفیلد باید گل بزنیم چون لیورپول می‌زند!

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است باید هفت یا هشت سال دیگر محمد صلاح را با سرخیو آگوئرو مقایسه کرد. به گزارش گل، پپ درباره مقایسه دو ستاره خط حمله لیورپول و...

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است باید هفت یا هشت سال دیگر محمد صلاح را با سرخیو آگوئرو مقایسه کرد.

به گزارش گل، پپ درباره مقایسه دو ستاره خط حمله لیورپول و منچسترسیتی که امروز رو به روی هم قرار می‌گیرند، گفت:

صلاح از آگوئرو جوان‌تر است و پارسال، اولین فصل او در لیگ برتر پس از دورانش در چلسی بود. بنابراین باید دید در آینده چه می‌کند. اما مشخصا بازیکنی که می‌تواند در یک فصل 50 گل بزند، کیفیت لازم را دارد. با این حال فوتبال همیشه بالا و پایین دارد. صلاح علی رغم اینکه اکنون گل نمی‌زند، بازیکن فوق العاده‌ای است و گل‌های زیادی در آینده خواهد زد. وقتی عادت به گلزنی دارید، گاهی از این اتفاقات برای شما رخ می‌دهد. سرخیو هم گل‌های زیادی به ثمر رسانده اما بودند مقاطعی که او هم گل نمی‌زد. اما سرخیو چند سال است این همه گل به ثمر رسانده؟ هشت یا نه سال؟ صلاح اما اولین فصلش بود. بنابراین باید هفت یا هشت سال دیگر مقایسه کنیم.

لیورپول؟‌ آنها درست مثل چلسی، آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام تیم قدرتمندی هستند. اما ما، منچسترسیتی می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. رقبای ما هم همین تیم‌هایی هستند که نام بردم. لیورپول عالی شروع کرده و با ما هم امتیاز است اما این چیزی بود که انتظارش را داشتیم. لیورپول فصل گذشته هم تیم فوق العاده‌ای بود و در تابستان چند بازیکن معرکه دیگر به ترکیبش اضافه کرد تا با ما مبارزه کند. مشکل ما در بازی فصل گذشته دو تیم در آنفیلد در لیگ برتر این بود که در عرض 5 یا 6 دقیقه سه گل خوردیم. 2-1، 3-1 و 4-1. نباید این اتفاق تکرار شود چون اینجا آنفیلد است. باید در این زمین گل بزنیم. به نظرم لیورپول گل خواهد زد پس ما هم باید گل بزنیم. در آنفیلد اگر گل نزنید (بردن) پیچیده می‌شود. اگر گل نزنیم، بازی را نخواهیم برد.

به گزارش لیورپول اکو، پپ درباره اینکه آیا احتمال دارد استرلینگ را به خاطر فشار سنگین هواداران لیورپول روی او در ترکیب نگذارد، گفت:

استقبال از استرلینگ روی انتخاب ترکیب اثر می‌گذارد؟ اینکه او آخرین بار در آنفیلد برای ما بازی نکرد، دلایل تاکتیکی دیگری داشت. ربطی به ترس از استقبال مردم از او نداشت. در آن بازی خواسته من این بود که کایل واکر در سمت راست حتی از استرلینگ هم هجومی‌تر بازی کند. گاهی ایده‌ها جواب می‌دهند گاهی نه. ولی من به استقبال مردم فکر نمی‌کنم. شاید چنین اتفاقی بیفتد؛ شاید روی استرلینگ تاثیر بگذارد؛ شاید نگذارد ولی رحیم بازیکن جوانی است و باید این چیزها را یاد بگیرد و تجربه کند. وقتی او سال‌ها بازیکن ما بوده و امیدوارم سال‌های دیگر هم باشد، پس یعنی باید بارها و بارها در آنفیلد بازی کند. رحیم در لیورپول رشد کرد و خاطرات بسیار خوبی از دوران حضورش در این تیم دارد. البته که هواداران لیورپول دوست دارند او بد بازی کند و او هم بد بازی کرد اما رحیم می‌خواهد این بار خوب بازی کند. معمولا چنین مسائلی در تصمیمات من دخیل نیستند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آردا استعداد خالص و برادر کوچک ما/ خوسلو الماس درخشان رئال را معرفی کرد