کیه زا هدف اصلی یوونتوس برای تقویت خط حمله است؛ دیبالا و داگلاس کاستا ممکن است فروخته شوند


کیه زا هدف اصلی یوونتوس برای تقویت خط حمله است؛ دیبالا و داگلاس کاستا ممکن است فروخته شوند

ریکاردو اورسولینی، بهترین بازیکن روزهای اخیر بولونیا ممکن است کلید انتقال فدریکو کیه زا به یوونتوس...

طرفداری- هنوز تکلیف نیمکت یوونتوس برای فصل آینده به طور قطع مشخص نیست اما فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در حال بررسی استراتژی‌ها برای نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش رومئو آگرستی، هدف اصلی یوونتوس برای تقویت خط حمله در نقل و انتقالات تابستانی، فدریکو کیه زا، وینگر 21 ساله فیورنتینا است. انتقال برناردسکی از فیورنتینا به یوونتوس در سال 2017، رابطه میان تیم‌های یووه و فیورنتینا را باثبات کرده و اگر بیانکونری پیشنهاد خوبی ارائه دهد، ویولا با فروش ستاره اش مخالفتی نخواهد داشت. فیورنتینا برای فروش کیه زا، مبلغی حدود 70 میلیون یورو درخواست کرده و یوونتوس مایل است تخفیف مهمی در این انتقال بگیرد.

در همین راستا، یوونتوس مایل است ریکاردو اورسولینی، وینگر 22 ساله خود که قرضی در بولونیا توپ می‌زند را به فیورنتینا واگذار کند و ویولا نیز شرایط پیشرفت اورسولینی را زیرنظر دارد. با این وجود، پائولو دیبالا و داگلاس کاستا نیز فصل جالبی را سپری نکرده اند و فروش این دو بازیکن منتفی نیست. فروش این دو ستاره می‌تواند سرمایه زیادی را به یوونتوس تزریق کند و به این ترتیب، جذب کیه زا نیز تسهیل خواهد شد.

البته یوونتوس در راه جذب کیه زا باید مراقب رقبا نیز باشد. بایرن مونیخ مدتی پیش وضعیت این ملی پوش ایتالیایی را زیرنظر گرفته و همچنین اینتر نیز همانند همیشه وضعیت او را دنبال می‌کند. اسپالتی که جایگاه خود را در اینتر تضمین شده می‌بیند، دوست دارد کیه زا را به تیمش اضافه کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وحیدی: مرحله دوم انتخابات هم باشکوه برگزار خواهد شد