تصادف مرگبار در گنبدکاووس با 2 کشته و 6 مجروح


تصادف مرگبار در گنبدکاووس با 2 کشته و 6 مجروح

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از مرگ دو نفر و مجروح شدن شش نفر در تصادف مرگبار گنبدکاووس خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی عصر امروز چهارشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح جزئیات تصادف مرگبار صبح امروز در شهرستان گنبدکاووس پرداخت و اظهار کرد: پس از اعلام گزارش از سوی مرکز اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان (EOC) در خصوص وقوع یک فقره تصادف در یکی از محورهای شهرستان گنبدکاووس، نیروهای امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۹ صبح امروز در جاده گنبدکاووس به آق قلا حدفاصل دو کیلومتری روستای باغلی ماراما رخ داد، افزود: این تصادف هشت نفر حادثه دیده داشت که دو نفر از آنها مرد ۳۵ ساله و کودک یکساله جان خود را از دست دادند و شش نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گنبدکاووس با تأکید بر اینکه پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز دو تیم از نجاتگران پایگاه ایمر در حداقل‌ترین زمان ممکن با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه دو جان باخته و یکی از مصدومان این حادثه که در خودروی ساینا محبوس بودند، رهاسازی شدند.

وی به استفاده از ابزار نجات هیدرولیک در عملیات رهاسازی اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای اورژانس با استفاده از آمبولانس یکی از مصدومان را به بیمارستان خاتم الانبیا گنبدکاووس اعزام کردند.

غریب‌آبادی از حضور نیروهای پلیس راه و اورژانس در محل حادثه از همان لحظات اولیه وقوع تصادف خبر داد و تصریح کرد: پنج مصدوم دیگر این تصادف توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی استان گلستان منتقل شدند.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای زبده و مجرب جمعیت هلال احمر در زمان وقوع هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی برای امدادرسانی به هموطنان در آماده باش کامل هستند، اضافه کرد: با توجه به پیش رو بودن تعطیلی تاسوعا و عاشورای حسینی و احتمال افزایش بار ترافیکی جاده‌های استان، رعایت کامل قوانین ترافیکی و تردد با سرعت مطمئنه در جاده‌ها از الزامات است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن