6 کشته و مجروح در دو تصادف زنجیره ای مشهد


 6 کشته و مجروح  در دو تصادف زنجیره ای مشهد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی مشهد گفت: تصادف زنجیره ای در اتوبان شهید چراغی و بولوار وکیل آباد مشهد ۶ کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این حادثه اظهارداشت: سانحه اول در ساعت 18:40 عصر روز گذشته به مرکز فوریت های پلیسی 110، با موضوع یک فقره تصادف جرحی در حدفاصل میدان سپاد به سمت میدان امام حسین(ع) اتوبان شهید چراغچی اعلام شد که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری شفا به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل مشخص شد تصادف فیمابین خودرو های سواری پژو آردی, پیکان ، کوئیک و یک موتورسیکلت 3 پشته (که همگی اعضای یک خانواده هستند) صورت گرفته است.

سرهنگ نگهبان بیان کرد: در این حادثه یکی از ترک‌نشین موتورسیکلت که دختربچه ای 6 ساله است به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راکب موتورسیکلت و همسرش نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می شوند که متاسفانه راکب 42 ساله موتورسیکت نیز با وجود تلاش تیم های پزشکی ساعاتی پس از حادثه فوت کرد.

فرمانده انتظامی مشهد در خصوص حادثه دوم اظهارکرد: حوالی ساعت یک بامداد امروز تصادف زنجیره ای دیگر در حدفاصل خیابان وکیل اباد 36 و 34 مجددا" به فوریتهای پلیسی 110 اعلام که با حضور ماموران کلانتری شهرک فراجا در محل مشخص شد تصادف فی مابین خودروهای سواری پژو405 ، لکسوس، پژو 207 و یک موتورسیکلت صورت گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این حادثه متأسفانه ترک نشین موتورسیکلت که خانمی حدوداً 22 ساله است به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و همسر27 ساله اش و راننده 405نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه علت دقیق این 2حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است تصریح کرد: عدم توجه به جلو، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی از جمله مهمترین علل سوانح رانندگی است و از شهروندان تقاضا داریم با پرهیز از هرگونه تخلف رانندگی ،حافظ جان خود و دیگران باشند.


 6 کشته و مجروح  در دو تصادف زنجیره ای مشهد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن