دلیل غم انگیزی که چرا یک مرد واقعاً برای همیشه آبی شد!


دلیل غم انگیزی که چرا یک مرد واقعاً برای همیشه آبی شد!

معروف‌ترین مرد آبی جهان، پل کاراسون، که با نام پاپا اسمورف نیز شناخته می‌شود، به‌عنوان پسری پوست روشن و کک‌موک با موهای زنجبیلی به دنیا آمد.

در دهه 2000، او به یک مخاطب اینترنتی تبدیل شد و در تلویزیون های زیادی ظاهر شد و آشکارا در مورد وضعیت خود صحبت کرد. بیایید با هم دریابیم که چرا کاراسون آبی شد و چگونه به یک داستان هشدار دهنده تبدیل شد.

دلیل غم انگیزی که چرا یک مرد واقعاً برای همیشه آبی شد!

پل کاراسون یک عارضه پوستی داشت که باعث پوسته پوسته شدن پوستش می شد و همچنین رفلاکس اسید و آرتریت داشت. او با انجام تحقیقات خود به منظور بهبود این بیماری ها، متوجه محلولی از نقره در آب شد که به آن نقره کلوئیدی نیز می گویند.نقره کلوئیدی قبل از اختراع پنی سیلین در دهه 1930 به طور گسترده به عنوان یک آنتی بیوتیک استفاده می شد. در سال 1999 پس از اینکه دانشمندان دریافتند که می تواند به اندام های داخلی آسیب جدی وارد کند، در داروهای بدون نسخه ممنوع شد.

دلیل غم انگیزی که چرا یک مرد واقعاً برای همیشه آبی شد!

کاراسون بیش از 10 سال چیزی را نوشید که معتقد بود یک معجزه درمانی است. علاوه بر این، او حتی شروع به زدن یک آماده سازی نقره به طور مستقیم روی پوست خود کرد. او ادعا کرد که رفلاکس اسید و آرتریت او به تازگی از بین رفته است. من به قدری آرتروز در شانه‌هایم داشتم که نمی‌توانستم تی شرت را از تنم در بیاورم. و چیز بعدی که می دانستم این بود که دیگر از بین رفته بود. به دلیل تجمع نقره در پوست او شروع به کبود شدن کرد و به بیماری دائمی و نادری به نام آرژیری مبتلا شد. فقط زمانی که کاراسون با یک دوست قدیمی ملاقات کرد که از او پرسید: با خودت چه کردی؟

دلیل غم انگیزی که چرا یک مرد واقعاً برای همیشه آبی شد!

کاراسون ادعا کرد که پوست آبی او مزایای زیادی دارد . او هرگز دچار آفتاب سوختگی نشد یا مجبور به استفاده از عینک آفتابی نشد. با این حال، برخی از عوارض جانبی وجود داشت که او از آنها قدردانی نمی کرد، مانند اینکه مردم نسبت به او کمتر از مودب بودن بودند. علاوه بر این، کاراسون اعتراف کرد که به دلیل مقاومت کارفرمایان در استخدام «افرادی که آبی هستند یا به طور قابل توجهی متفاوت هستند» نتوانست شغلی پیدا کند.متأسفانه پل کاراسون در سال 2013 در سن 62 سالگی به دلیل عوارض قلبی درگذشت.داستان پاپا اسمورف به عنوان یک درس ارزشمند در مورد اهمیت احتیاط در مورد درمان های خانگی است. در حالی که طبیعی است که بخواهید راه حل های آسانی برای مشکلات سلامتی پیدا کنید، اما مهم است که بدانید چنین درمان هایی گاهی اوقات می توانند خطرات جدی ایجاد کنند. همیشه بهتر است برای درمان ایمن و موثر با پزشک مشورت کنید و توصیه های او را دنبال کنید.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین وعده‌های غذایی برای کاهش چربی