علیرغم نژادپرستی هواداران: اتلتیکو محروم نمی‌شود


علیرغم نژادپرستی هواداران: اتلتیکو محروم نمی‌شود

ورزش سه: اتلتیکو مادرید در پرونده توهین نژادپرستانه هوادارانش به نیکو ویلیامز با محرومیت مواجه نشد. در جریان شکست ۲-۱ اتلتیک بیلبائو مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در ماه آوریل، نیکو ویلیامز که برای زدن ضربه کرنر به گوشه...

علیرغم نژادپرستی هواداران: اتلتیکو محروم نمی‌شود

ورزش سه: اتلتیکو مادرید در پرونده توهین نژادپرستانه هوادارانش به نیکو ویلیامز با محرومیت مواجه نشد.

در جریان شکست ۲-۱ اتلتیک بیلبائو مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در ماه آوریل، نیکو ویلیامز که برای زدن ضربه کرنر به گوشه زمین رفت، با توهین نژادپرستانه هواداران رقیب مواجه شد.

او بلافاصله به داوران مسابقه اطلاع داد و آن‌ها بازی را برای دقایقی متوقف کردند تا هواداران دست از توهین بردارند. پس از لحظاتی و با اصرار بازیکنان اتلتیکو مادرید برای توقف توهین‌ها، بالاخره بازی به جریان افتاد.

لالیگا پس از بازی پرونده‌ای را برای رسیدگی به تخلفات هواداران اتلتیکو باز کرد و باشگاه هم اعلام کرد که پلیس افراد خاطی را شناسایی کرده و تا زمانی که مراحل قانونی انجام می‌شود، عضویت آن‌ها را به حالت تعلیق درآورده است.

باشگاه انتظار دارد که در صورت مجرم شناخته شدن، این طرفداران برای همیشه از حضور در ورزشگاه محروم شوند.

کمیته مسابقات لالیگا ابتدا اتلتیکو را به مدت دو بازی از حضور تماشاگران محروم کرد، اما به گفته مارکا با درخواست تجدیدنظر باشگاه، این حکم لغو شده و اتلتیکو با هیچ محرومیتی مواجه نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام وزیر سابق ورزش: آنها در ذهن مردم می‌مانند